שתף קטע נבחר

שני טילי גראד נפלו בשטחים פתוחים בבאר-שבע

שני טילי גראד נפלו בשטחים פתוחים בבאר-שבע. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

 

מאז שעות הבוקר נפלו בשטח ישראל 22 טילים, רקטות ופצצות מרגמה.

 

(אילנה קוריאל) 

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים