שתף קטע נבחר

"המירוץ למיליון" יוצא לדרך

הגרסה העברית לתוכנית המציאות האמריקאית תעלה לשידור בשבוע הבא, בהשקעה של יותר מ-5 מיליון דולר. בין הצמדים המתמודדים על מיליון שקלים: אב ובתו החורגת ושתי קיבוצניקיות, חברות הכי טובות כבר 30 שנה

אחרי תקופה ארוכה ביותר של פרומאים והכנות נפשיות הודיעה זכיינית ערוץ 2 "רשת" על עליית תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון" ביום חמישי הבא, 5 בפברואר. בשלב הראשון תשודר התוכנית אחת לשבוע, ומסוף חודש פברואר היא צפויה לעבור לשידור פעמיים בשבוע.


מתמודדי "המירוץ". ההפקה היקרה ביותר של "רשת" (צילום: יוני המנחם)

 

"המירוץ למיליון" היא ההפקה היקרה ביותר אי פעם של הזכיינית, והושקעו בה מעל 5 מיליון דולר. בין היתר היא כללה אלפיים שעות צילום, אלף אנשי צוות, 120 צלמים ואנשי סאונד ו-650 כלי רכב שלקחו חלק בתוכנית, במסגרתה יתחרו עשרה זוגות במירוץ סביב העולם, כאשר פרק יודח זוג שהגיע אחרון לקו הסיום. הזוג המנצח יזכה במיליון שקלים ושני רכבים. על ההנחיה הופקד רז מאירמן ועורכי התוכנית הם רוית מנדל-ליאור ואייל אלקבץ, שערכו את העונה הראשונה של "הישרדות".

 

"המירוץ למיליון" משודרת כבר משנת 2001 בארצות הברית וזכתה לרייטינג ממוצע של 13 מיליון צופים בכל אחת מ-13 עונותיה ששודרו עד כה. ב-15 בפברואר תעלה שם העונה ה-14 של התוכנית.

 

הליהוק לגרסה הישראלית, מהבודדות שהופקו מחוץ לארצות הברית, נמשך זמן רב ובסופו נבחרו מתמודדים מעט שונים מהטיפוסים המוכרים מתוכניות הריאלטי.

בין המשתתפים: שתי מלכות יופי, שותפים עסקיים, בת ואביה החורג, זוג אקסים, חברי ילדות וקיבוצניקיות מבוגרות שחולקות חברות בת 30 שנה.

 

במסגרת שיתופי הפעולה והפעילויות התומכות לתוכנית תשודר רצועת מעקב שבועית בערוץ "הוט בידור ישראלי" וכמו כן קטעי בונוס ישודרו ב-HOT VOD. מהלך שיווקי נוסף וייחודי שיבוצע בשיתוף רשות הדואר הוא שבתום כל תוכנית תחכה כמעט לכל בית אב בישראל מעטפה ממותגת של "המירוץ", כאשר לחלקן יצורפו כרטיסי טיסה מסביב לעולם. בכך, מקווה "רשת" להביא למקסימום חשיפה בישראל את המותג היוקרתי.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
"המירוץ למיליון". אולי גם אתם תטוסו
לאתר ההטבות
מומלצים