שתף קטע נבחר

סיאט מרעננת את הדגמים הקומפקטיים

המותג הספרדי של פולקסווגן ישיק בז'נבה גרסאות מחודשות לליאון ולאלתיאה. החידוש העיקרי: מנוע טורבו בנפח 2.0 ליטר ו-211 כ"ס, ותפעול ידני לתיבת המצמד הכפול

סיאט מרעננת את הדגמים הקומפקטיים - הליאון (משפחתית קומפקטית שמשווקת מאז שנת 2005) והאלתיאה (מיניוואן קומפקטי שמיוצר מ-2006). במסגרת מתיחת הפנים הקלילה, שתוצג לראשונה בתערוכת ז'נבה, סיאט מעדכנת גם את גרסאות הנישה של האלתיאה: ה-XL המוארכת, והפריטראק ל"שטח".


סיאט ליאון FR. עוד 11 כ"ס ופגוש שונה

 

מתיחת הפנים של משפחת הקומפקטיות קלילה ביותר, וכוללת בעיקר שינויים קוסמטיים קטנים. למעשה, כדי להבחין בהבדלים צריך הרבה מאד סבלנות, והעיקרי שבהם הוא פגוש שונה במקצת מלפנים וחישוקים קלים חדשים. גם תא הנוסעים נותר ללא שינויים דרמטיים, אם כי הספרדים מבטיחים שימוש בחומרים שונים לריפודי המושבים. הליאון תציע מעתה תפעול מההגה בגרסאות בעלות תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד.


אלתיאה XL

 

מתחת למכסה המנוע, ניתן יהיה למצוא את יחידת ה-2.0 ליטר-טורבו ו-211 כ"ס, שהושקה קודם לכן בדגמי פולקסווגן אחרים. מנוע זה יחליף ב-FR את מנוע ה-200 כ"ס. מלבד יחידה זו יוצעו תשעה מנועים נוספים, בהם ארבעה מנועי בנזין וחמישה מנועי דיזל. לא ידוע על שינויים משמעותיים למנועים שהוצעו בעבר. עוד נמסר כי סיאט ביצעה יישור קו לרמות הגימור של הליאון והאלתיאה, והן יהיו זהות בדגמים השונים.


אלתיאה

 

אצלנו במאי

מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט לישראל, נמסר ל-ynet כי הדגמים החדשים יגיעו לישראל בחודש מאי הקרוב. אצלנו ישווקו מנועי 1.8 ליטר, 2.0 ליטר ו-2.0 ליטר טורבו, לצד גרסת הקופרה (2.0 ליטר ו-240 כ"ס). תיבות ההילוכים יהיו ידניות, אוטומטיות ורובוטיות, בהתאם לגרסה.


אלתיאה פריטראק

 

האלתיאה תשווק בגרסה רגילה וארוכה (XL), וגם בדגם הפריטראק, בעל עיצוב הכאילו שטח. בשלב זה לא ידוע מה יהיה מחירן של הליאון והאלתיאה בישראל.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תא הנוסעים באלתיאה המחודש
תא הנוסעים בליאון FR
ליאון FR
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים