שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    תביעה: מקדם האתרים היה "סוכן כפול"
    התובע נסים דר, טוען כי שכר את מקדם האתרים עידן שלומן, כדי לפרסם את אתר העסק שלו, אך גילה כי המקדם השתמש בו כדי לפרסם את המתחרה - אחיו

    סכסוך משפטי התעורר בין מקדם אתרים ולקוח, שגילה כי המקדם סיפק שירות במקביל לאחיו. נסים דר, גנן המוכר צמחייה מלאכותית באמצעות אתר אינטרנט, טוען כי שכר את עידן שלומן כדי לקדם את האתר שלו למיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל.

     

    בכתב התביעה (Doc) שחיבר עו"ד גיא אופיר, והוגש לבית משפט השלום בפתח תקווה, נטען כי שלומן, במסגרת חברת הקידום Signup, נשכר על-ידי נסים

    דר בחודש מאי האחרון והקים עבורו שני אתרים אותם קידם. התובע שילם סכום חודשי של 570 ש"ח, סך הכל 7,800 ש"ח.

     

    דר טוען שהקמת האתרים לא סייעה להגברת קצב המכירות, ובתקופה בה שילם על קידום האתר בגוגל דווקא נרשמה ירידה במכירות. בנוסף, באחת מהפגישות עם לקוח פונטציאלי שפנה לתובע באמצעות אתרי האינטרנט, הבחין לפתע התובע באחיו, מר דוד דרעי, מגיע גם הוא לפגישה עם אותו לקוח. אחיו של דר עוסק אף הוא במכירה ושיווק של צמחייה מלאכותית. המפגש הטעון גרר לסכסוך בין האחים, המתחרים עסקית, שגילו באותה פגישה כי המקדם שימש כ"סוכן כפול" ועבד עבור שניהם.

     

    עוד טוען דר בכתב התביעה כי שלומן השתמש באתר שהקים עבורו כדי לקשר לאתרים של לקוחות אחרים ולקדם גם אותם, על חשבונו. לא היו קישורים מקבילים בחזרה לאתרי התובע, מהאתרים אליהם בוצעה ההפניה. סכום הפיצויים שהוא דורש: 100,000 ש"ח, לפי חוק עוולות מסחריות.

     

    "בפועל, יהיה זה בלתי אפשרי להעריך את מלוא הנזק שנגרם לתובע, שכן אין אנו יודעים כמה לקוחות פוטנציאלים הוסטו מאתרי התובע, וכמה לקוחות נמנעו מגלישה אליו, נוכח כניסתם לאתרים מתחרים, שחוזקו על-ידי לינק מאתרי התובע", נכתב בכתב התביעה.

     

    הנתבע, עידן שלומן, טרם מסר תגובתו לידיעה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים