שתף קטע נבחר

דיסני מצטרפת לשירות הווידאו Hulu

חברת המדיה הגדולה מצטרפת ל-NBC ולתאגיד ניוז קורפ כשותפה ב-Hulu.com - אתר הווידאו המקוון הצומח. באתר ישודרו מעתה תכנים של ABC שבבעלות דיסני, כמו "עקרות בית נואשות" ו"אבודים" לצד סרטים של האולפן הידוע

חברת וולט דיסני הצטרפה ביום ה' לתאגיד ניוז קורפ ול-NBC יוניברסל, כשותפה במיזם הווידאו המקוון, Hulu – המתחרה מהיר הצמיחה ל-YouTube, המציע תוכניות טלוויזיה וסרטים באורך מלא.

 

דיסני לא חשפה את הסכום שהשקיעה ב-Hulu, אך לפי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל, דיסני רכשה 30 אחוזים מהמיזם שנוסד ב-2007. הצטרפותה של דיסני למיזם היא מכפלת כוח משמעותית עבור המיזם, מה שמעניק ל-Hulu תכנים של שלוש מתוך ארבע רשתות השידור הגדולות בארצות הברית: NBC, פוקס ו-ABC שבבעלות דיסני.

 

דיסני הודיעה כי סרטי אולפני דיסני וסדרות הטלוויזיה של ABC כמו "אבודים", “עקרות בית נואשות" ו-”האנטומיה של גריי" יהיו זמינים באתר. יחד עם זאת, ערוץ הספורט ESPN לא יכלל בעסקה.

 

חברות מדיה מנהלות יחסים חוששניים עם הרשת, אך נשיא דיסני ומנכ"לה רוברט אייגר אמר לרגל העסקה כי "דיסני תמיד ניסתה להדביק את הרגלי הצפיה המתפתחים של לקוחותינו. העסקה שהוכרזה היום היא צעד נוסף במסע המתמשך".

 

Hulu ייפתח לעולם?

Hulu מציע תכנים של חברות נוספות מלבד דיסני, NBC ופוקס, וביניהן קומדי סנטרל (שלאחרונה סגרה את שידורי הרשת שלה מחוץ לארצות הברית), ליונסגייט, מטרו-גולדווין-מאייר, MTV, נשיונל ג'יאוגרפיק, פאראמאונט, PBS, סוני והאחים וורנר.

 

על פי נתוני קומסקור, Hulu הוא אתר הווידאו המקוון השלישי הנצפה ביותר בארצות הברית, עם נתח של 2.6 אחוז מהגולשים, אחרי MySpace עם שלושה אחוזים ו-YouTube עם 41 אחוזים מהסרטים הנצפים ברשת בחודש.

 

Hulu זמין כרגע לתושבי ארצות הברית בלבד, אך קברניטיו טוענים כי האתר עתיד להיפתח באופן גלובלי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים