שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    מנוע החיפוש Bing מתרומם

    נתח השוק של מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט מטפס בשבוע הראשון להשקתו, אבל עדיין נשאר הרבה אחרי גוגל. מנכ"ל גוגל, אריק שמידט: הם מנסים פעם בשנה

    מנוע החיפוש החדש של מיקרוסופט Bing צמח בשבוע מאז שהושק, ונתח השוק שלו בארה"ב הגיע לאחוז דו ספרתי - פעם ראשונה עבור מיקרוסופט בשנתיים האחרונות. זאת על פי נתונים של חברת המדידה comScore.

     

    ביום רביעי בשבוע שעבר הושק Bing באופן רשמי, אחרי שנפתח בהדרגה במשך מספר ימים לגולשים, והוא אמור להחליף את מנוע החיפוש הקודם של החברה, Live.com. מנתונים שאספה comScore בין ה-2 ל-6 ביוני, נתח השוק של מנוע החיפוש בארצות הברית עלה מ-9.1 אחוזים ל-11.1 אחוזים.

     

    נתונים אלה שככל הנראה מצביעים על התעניינות במנוע החיפוש החדש, עדיין משאירים את מיקרוסופט הרחק מאחורי גוגל עם 60 אחוזים משוק החיפוש בארה"ב,

    נכון לחודש אפריל, ומאחורי יאהו שלה 20 אחוזים.

     

    מנכ"ל גוגל: הם עושים חיפוש פעם בשנה

    "זו לא הכניסה הראשונה של מיקרוסופט (לתחום החיפוש), הם עושים את זה פעם בשנה", אמר אריק שמידט מנכ"ל גוגל בראיון לרשת פוקס על Bing. "הם אמנם הציגו מספר רעיונות חודשים, אבל חסרים מספר דברים. החיפוש שלנו הוא מציע תפישה כוללת כוללת יותר, רעננות, והיקף גדול. קשה להם להעתיק את זה".

     

    שמידט לא הביע חשש מהתחרות החדשה: "אני לא חושב שההשקה של Bing שינתה את מה שאנחנו עושים", הוא אמר בראיון. "כשאנחנו עוסקים בחיפוש, אנחנו מנסים להצליח באמצעות חדשנות".

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים