שתף קטע נבחר

יאהו היכתה את התחזיות: הרווח הנקי גדל ב-8%

ההכנסות ירדו ב-13% ברבעון השני והחברה מעלה תחזיות לרבעון השלישי. המנכ"לית קרול בארץ: יצרנו וואו אצל הגולשים

יאהו היכתה את תחזיות הרווח וההכנסות לרבעון השלישי של 2009. החברה רשמה הכנסות של 1.573 מיליארד דולר ברבעון שהסתיים בסוף יוני - ירידה של 13% לעומת הרבעון השני של 2008. בנטרול תנודות מט"ח, ההכנסות היו יורדות רק ב-8% לעומת הרבעון המקביל. 

 

הרווח התפעולי של החברה ירד ברבעון ב-25% לרמה של 76 מיליון דולר. למרות זאת, הרווח הנקי דווקא עלה ב-8% לרמה של 141 מיליון דולר.

 

הרווח הנקי למניה עמד על 10 סנט, בהשוואה ל-9 סנט ברבעון המקביל. הרווח פרופורמה עמד על 16 סנט למניה - בדומה ל-2008. קרול בארץ, מנכ"לית האתר, "מרוצה מהתוצאות" ומכך שהחברה הצליחה "ליצור את תחושת ה'וואו' בקרב הגולשים".

 

אנליסטים ציפו ברבעון השני לרווח של 8 סנט למניה ולהכנסות של 1.1 מיליארד דולר. החברה מעדכנת כלפי מעלה את התחזיות של עצמה ומעריכה שההכנסות לרבעון השלישי ינועו בין 1.45 מיליארד דולר לבין 1.55 מיליארד דולר. הרווח התפעולי התזרימי לרבעון, אמור לנוע בין 330 מיליון דולר לבין 370 מיליון דולר.

 

הפורטל השיק אתמול (ג') בארה"ב עיצוב חדש לדף הבית שלו, שאמור למתן קצת את ה'באזז' שיאהו הפסידה לרשתות חברתיות דוגמת פייסבוק, מייספייס וטוויטר. 

 

אף שהועם זוהרו זה מכבר, האתר עדיין מרכז תנועה ערה: בחודש מאי נכנסו ליאהו מעל 570 מיליון איש, לפי נתוני comScore. האתר החדש יושק בבריטניה, הודו וצרפת בהמשך השבוע ויתגלגל גם לשאר העולם במהלך השנה הבאה. 

 

המראה החדש של החברה מסאניווייל קליפורניה הוא השינוי הגדול ביותר שלה מאז הושק הפורטל לפני 15 שנה. השינוי האחרון היה ב-2006, אך הוא היה בהיקף קטן יותר. 

פורסם לראשונה 21/07/2009 23:58

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים