שתף קטע נבחר

פורשה מציגה 911GT3 בגרסת RS

מי שלא הסתפק בגרסת המסלול של ה-911, יוכל לקבל אותה עם עוד יותר כוח ובעיצוב צעקני. תכירו את ה-911GT3 RS

אם לא הספיקה לכם ה-911GT3, גרסה המיועדת בעיקר לחובבי נהיגה על מסלול מירוצים, פורשה תציע מינואר 2010 את ה-RS, גרסה חזקה וקלה יותר, עם עיצוב צעקני למדי. לא תתקשו לזהות אותה, עם כיתוב GT3 RS ענקי על בתי הגלגלים האחוריים, פסי המירוץ בתחתית הדלתות וכמובן - הכנף האחורית העצומה.

 

 

ה-RS מצוידת באותו מנוע של ה-GT3 הרגילה, אך מוסיפה 15 כ"ס - 450 כ"ס בסך הכל. פורשה אינה מפרסמת נתוני ביצועים של המכונית, אם כי הם צפויים להיות טובים. אחרי הכל, ה-GT3 מסוגלת להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-4.1 שניות ולמהירות מרבית של 312 קמ"ש, כל זאת כשהיא מצוידת ב-435 כ"ס "בלבד". 

 

 

ל-RS יש תיבת שישה הילוכים ידנית עם יחסי העברה קצרים, בין היתר לשיפור ההאצה מהמקום. היא מצוידת בחישוקים במידות ענקיות: קוטר של "19 ורוחב של "9 מלפנים ו-"12 מאחור. הצמיגים בהתאם: 245/35 מלפנים, 325/30 מאחור.

 

מפורשה נמסר כי ה-RS עושה שימוש בכנף אחורית מסיבי פחם ואלומיניום, וכי היא תשקול פחות מ-GT3 רגילה. נתון משקל לא פורסם, עם זאת. לראשונה בפורשה, היא תוצע בתוספת תשלום עם מצבר ליתיום-יון במקום עופרת, מה שיאפשר לחסוך 10 ק"ג ממשקלה. ואם כבר נגענו במחיר - זה יעמוד על 122,400 יורו באירופה, לפני מסים. בישראל זה 661,000 שקל, לפני התרומה להכנסות המדינה.

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פורשה 911GT3 RS
פורשה 911GT3 RS
כנף אחורית ענקית
כנף אחורית ענקית
לא לאנשים שלא אוהבים תשומת לב
לא לאנשים שלא אוהבים תשומת לב
מומלצים