שתף קטע נבחר

17.7 מיליון איש צפו בתוכנית הבכורה של ג'יי לנו

תוכניתו החדשה של המגיש הוותיק הצמידה למסך כמות צופים הגדולה פי שלושה מזו לה היה מורגל ברצועת הלילה ואף מרצועת הדרמה אותה החליף במשבצת השידור של 22:00

הביקורות היו צוננות, אך המספרים - נאים ביותר. תוכנית הבכורה של "The Jay Leno Show" שעלתה אמש (ב') לשידור ברשת NBC בארצות הברית הצליחה להצמיד אל המסך כמעט 18 מיליון צופים.

 

מדובר בכמות צופים הגדולה פי שלושה מהממוצע לו הורגל לנו ב"Tonight Show", תוכניתו הלילית אותה הגיש 17 שנים ברציפות, עד לפני מספר חודשים.

יצויין כי תוכנית הפרידה של לנו מרצועת הלילה הגיעה לכמות של 11.9 מיליון צופים.

 

הנתונים שהציגה תוכניתו החדשה גבוהים אף מממוצע הצפייה בסדרות הדרמה ששודרו באותה משבצת שידור (22:00) עד לאחרונה. אך עם זאת, על פי ההערכות הצופים לא יישארו נאמנים ללנו לאורך זמן, בעיקר לאור הצפי כי ברשתות השידור המתחרות ל-NBC יראו כי טוב ויעלו לאוויר תוכניות מתחרות.

 

במקביל להצלחתו הגדולה של לנו, שודרו ברשת CBS פרקים של "שני גברים וחצי" ו"המפץ הגדול" שהגיעו לכשישה מיליון צופים,

ואילו ברשת ABC נמנעו מתחרות הולמת ושידרו את הסרט "Dreamgirls" ("נערות החלומות") שזכה ל-4.3 מיליון צופים.

 

התקשורת האמריקאית מציינת היום כי צופים רבים בחרו להיצמד אל תוכניתו של לנו על מנת לראות את תגובתו של קניה ווסט לתקרית טילור סוויפט בטקס פרסי המוזיקה של MTV שלשום, אחרים התגעגעו לג'רי סיינפלד שהתארח, אך הרוב המכריע פשוט הלכו בעקבות הקמפיין המאסיבי שנערך בחודשים האחרונים לתוכנית ברחבי ארצות הברית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לנו בתוכניתו החדשה. הצופים נכנעו למסע הפרסום
צילום: AFP
לאתר ההטבות
מומלצים