שתף קטע נבחר

לאחר הרכישה: פיאט תצמצם פעילות קרייזלר

קונצרן הרכב האיטלקי יודיע מחר (ד') כי יצמצם את פעילות היצרנית האמריקנית מחוץ לגבולות ארה"ב. המותג היחיד שיזכה לקידום גדול מבעבר יהיה ג'יפ

קונצרן הרכב פיאט מעוניין לצמצם משמעותית את פעילות מותג קרייזלר שנרכש על-ידי, בשווקי העולם למעט ארה"ב. המותג היחיד שיזכה בכל זאת בקידום שיווקי - ג'יפ. זה היה רק עניין של זמן. יצרנית הרכב האיטלקית פיאט, אשר השתלטה מעשית על קונצרן הרכב קרייזלר, תודיע ביום ד' הקרוב על תכנית נרחבת לארגון מחדש בתכניות השיווק של היצרנית האמריקנית. במרכז - צמצום משמעותי בשיווק המוצר בארצות שמחוץ לארה"ב, למעט מותג הפנאי ג'יפ. כך מדווחת סוכנות הידיעות רויטרס.

 

את התכניות מרחיקות הלכת והצפויות, עתיד להציג סרג'יו מרקיונה, יו"ר קונצרן פיאט, במסיבת עיתונאים שתיערך ביום ד' הקרוב ובה ישתתף גם יו"ר קרייזלר הנוכחי, בוב קידר. להערכת מומחים, במרכז מסיבת העיתונאים תעמוד תכניתה של פיאט להתחיל בשיווק דגמים מתוצרתה בארה"ב, כאלה שיתאפיינו בעיקר בצריכת דלק נמוכה יחסית. הכוונה כנראה לדגמים שישווקו תחת שם המותג קרייזלר, אך יעשו שימוש במנועי הקונצרן האיטלקי.

 

יש להזכיר כי ההסכמה להעביר 20% אחוזי שליטה בקרייזלר, ניתנה לפיאט בתמורה להבטחתה להעביר למותג האמריקני המזדקן טכנולוגיות מודרניות, שיהפכו אותו ליותר אטרקטיבי בשוק המקומי. בין היתר כדי לעמוד בתקני זיהום חדשים ומחמירים יותר, הצפויים בארה"ב בשנים הקרובות.

 

במקביל להקטנת הפעילות השיווקית של קרייזלר והמותג דודג' שבבעלותה בשווקי חוץ, מתכוונת פיאט - כך מקורות מקורבים לתכניות - לחזק את מותג הפנאי ג'יפ. בכל מקרה, פיאט מתכננת לשמור על ג'יפ כמותג בינלאומי בעל נוכחות חזקה במיוחד בשווקי אירופה השונים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים