שתף קטע נבחר

רוצה לעבוד בלאומי קארד? "כל יום חגיגה"

סמנכ"ל משאבי אנוש בלאומי קארד, גלעד קהת, מחפש כלכלן, רכז אשראי, אנשי כספים ומכירות טלמרקטינג, מנתחי מערכות, מתכנתים, מפתחים ואנשי QA. לדבריו במוקדי השירות והמכירות "כל יום הוא חגיגה", על מנת לתגמל את העובדים

מי מציע עבודה: גלעד קהת, סמנכ"ל משאבי אנוש בלאומי קארד.

  

עוד בערוץ קריירה:

 

על החברה: לאומי קארד היא חברת כרטיסי האשראי השנייה בגודלה בישראל. במשרדים הראשיים בבני ברק מועסקים כ – 1,300 עובדים, כ- 600 מהם במערך שירות הלקוחות. החברה מספקת שירותי הנפקה, סליקה ופתרונות תשלום ואשראי, ומציעים שירותים פיננסיים, הלוואות, ופתרונות אשראי. 

 

איך ההרגשה לעבוד שם?

 

"לאומי קארד הגיעה למקום ה-18 מתוך 100 חברות בסקר BDI החברות שהכי טוב לעבודה בהן, בזכות הרבה מאוד מאמץ שאנו עושים לטובת אווירת עבודה נעימה ותחושת ביטחון של העובדים", אומר קהת.

 

"בסוף 2008 כשהתחיל המשבר העולמי והיו פיטורים בכל מקום, ישר יצאנו בהודעה רשמית לעובדים שאנו מתחייבים לא לפטר אף אחד. זה נתן לעובדים שלנו הרבה ביטחון ובאמת בסוף 2009 עשינו סקר עמדות פנימי, שבו העובדים התבקשו להעריך את החברה ואת המנהלים, וגילינו הערכה גבוהה. אנו רואים הרבה עובדים שחוזרים אלינו אחרי שהם עזבו למקומות אחרים והתנסו בהם".

  

איך אווירת העבודה?

 

"כמעט מחצית העובדים הם במוקדי השירות והמכירות, והם מרכז העניינים. לכן במוקדים האלה כל יום הוא חגיגה: עושים תחרויות, טורנירים, נותנים פרסים. לדוגמא – לא מזמן היתה תחרות במחלקת השירות שנקראה "ליגת האלופות". כל צוות בחר את הקבוצה שלו, וכך התנהלה התחרות. הקבוצה שקראה לעצמה הפועל תל אביב זכתה במקום הראשון (וביתר ירושלים במקום השני). בנוסף עשינו מסיבה גדולה באומן 17 לכל החברה, לכבוד מחלקת השירות. בכלל יש שם הרבה פעילויות יומיות וחודשיות, במטרה לתמרץ, לעודד ולתגמל".

 

בנוסף, המקום מאוד "לא-פורמלי", יש אווירת פתיחות, כולם נפגשים בחדר האוכל ובקפטריות, בכל חודש במחלקה אחרת יש "קפה עם המנכ"ל". שם מדברים באופן פתוח על כל מה שמטריד, חשוב או רצוי לעובדים כולל הצעות שיפור. חשוב לנו ללמוד מהעובדים כי הם הגורם הראשוני מול הלקוחות הם הרי מכירים אותם הכי טוב.

  

איך מתגמלים עובדים?

 

עובדי השירות מקבלים שכר בסיס ובנוסף בונוסים חודשיים על הצטיינות בשירות, על מכירות וגם על ותק. לכל מנהל יש תקציב קבוע נוסף לצ'ופרים, יש לנו הרבה מאד דרכים לתגמל וכדאי גם לדעת שאנו משלמים משכורת בסיס הכי גבוהה במשק לנציגי שירות.  

 

איזה עובדים מתאימים לנו: 

 

אנחנו חברה צעירה – הגיל הממוצע של העובדים הוא 28. בשנה יש אצלנו 60 לידות בממוצע, כך שאנחנו בהחלט חברה צעירה ומשפחתית. התחום שלנו הוא פיננסים, ואנחנו רואים בעצמנו היי-טק של פיננסים. מתאימים לנו אנשים שיכולים להשתלב בתחום הפיננסי, שיש להם גישה להיי-טק. לצד זה, תודעת שירות ומחויבות לשירות הם קריטיים.

 

העובדים שמתקבלים לעבוד כאן מקבלים הדרכות, סדנאות והכשרות בתחומים המקצועיים שלהם, והלימודים נמשכים לאורך כל הדרך. עובדים ומנהלים נהנים מהרחבת הידע ומלימודים מקצועיים בקמפוס "לאומידע".  

 

משרות פתוחות: "יש לנו צורך באנשים מוכשרים לתחומי שירות הלקוחות, אנחנו מחפשים כלכלן למחלקת כספים, רכז אשראי, אנשי כספים ופיננסים, אנשי מכירות טלמרקטינג, ולמחלקת מערכות מידע – מנתחי מערכות, מתכנתים, מפתחים, אנשי QA".

 

מובטלת? מחפש עבודה? מצאת את העבודה עליה חלמת ומעוניין לספר לנו כיצד? את אמא שמצליחה לשלב קריירה ומשפחה? כתבו לנו טור , אם הוא טוב - נפרסם.


פורסם לראשונה 13/01/2010 18:13

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גלעד קהת סמנכ"ל משאבי אנוש לאומי קארד
מומלצים