שתף קטע נבחר

מ-0 ל-200 קמ"ש ב-10.8 שניות

יצרנית מכוניות הספורט פורשה חושפת את הגרסה החזקה ביותר לדגם האלמותי - ה-911. כרגיל בתוספת האות המחייבת "S", תגבור הכוח המתבקש והביצועים הנגזרים מכך

פורשה מציגה היום 911 טורבו S, במיוחד עבור ציבור נהגים שפשוט לא מוכנים להסתפק ב"סתם" טורבו. רק לפני מספר שבועות הציגה יצרנית מכוניות הספורט הגרמנית פורשה , את הגרסה העדכנית ל-911 טורבו, מכונית הדגל מאז ומעולם כמעט. כעת היא חושפת את הגרסה העוד-יותר חזקה, עם תוספת של 30 כוחות סוס, ו-530 בסך הכל. כרגיל, השינויים במכונית אינם דרמטיים מעבר לתוספת הכוח, המאפשרת זינוק מהיר (עוד) יותר, ומהירות מרבית גבוהה (עוד) יותר.

 

  • פורשה 911 טורבו - ספורט מוטורי טהור

 


 

בפורשה טוענים כי גרסת ה-S לטורבו, תזנק בעשירית שניה פחות מ-0 ל-100 קמ"ש, ותטיס את מחוג המהירות אל מעבר לקו הקלאסי תוך 3.3 שניות., המהירות המרבית תעמוד לפי הגרמנים על 315 קמ"ש, תוספת של שלושה קמ"ש משמעותיים כנראה, למהירות של הטורבו ה"רגילה". היצרנית מציינת כי למרות תוספת הכוח, גרסת ה-S אינה צורכת יותר דלק מהגרסה הרגילה.

 

מה בכל זאת שונה למעט הכוח? ראשית, ה-S מגיעה סטנדרטית עם כל רשימת התוספות האופציונליות של הטורבו הרגילה. בלמים קרמיים למשל. אבל אל דאגה, אתם תשלמו על כך. מחירה של ספינת הדגל החדשה יעמוד על כ-173 אלף יורו בגרמניה - כמיליון שקלים באירופה. אצלנו המחיר יהיה גבוה יותר - הרבה יותר.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים