שתף קטע נבחר

משרד התמ"ת: ביג בן טורס מטעה את הלקוחות

לטענת הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת, עו"ד יצחק קמחי, בתקנון חברת התיירות המופיע באתר האינטרנט שלה אין פרטים לגבי דרכי ביטול עסקה והמועדים בהם ניתן לבטלה. תגובת החברה: נבצע בדיקה ונעדכן כנדרש"

הממונה על הגנת הצרכן במשרד התמ"ת, עו"ד יצחק קמחי, פנה למנכ"ל חברת ביג בן טורס, בעניין פרסום מטעה של תקנון החברה באתר האינטרנט. לטענת קמחי, בתקנון אתר התיירות אין פרטים הנוגעים בין היתר לדרכי ביטול עסקה ולמועדים בהם ניתן לבטלה - והוא מפר לכאורה את הוראות חוק הגנת הצרכן. 

 

 

עו"ד קמחי ציין בפנייתו כי על פי הוראות סעיף 14 ג' בחוק הגנת הצרכן, ישנה חובה לגילוי בהיר בעניין ביטול עסקאות שנעשו במכר מרחוק, לגילוי פרטים בדבר זכות הצרכן לבטל את החוזה, ולציון המועדים בהם ניתן לבטלו ודרכי הביטול.

 

אולם, לטענת הממונה על הגנת הצרכן, פרטים אלה אינם מופיעים באתר. הוא אף טוען כי באתר ישנן עבירות על הוראות החוק הנוגעות להצגת המחיר הכולל של הנכס או השירות - ובין היתר ישנה דרישה לתשלום דמי טיפול נוספים, בניגוד לחוק.

 

לפיכך דרש הממונה על הגנת הצרכן מחברת ביג בן טורס לתקן לאלתר את הפרסום באתר: לפרסם את המחיר הכולל של חבילות נופש או טיסה, לכלול כל תוספת למחיר הכרטיס שאין הצרכן יכול להמנע מתשלומה במחיר הכולל ולתקן את אתר האינטרנט וכל פרסום נוסף מטעם החברה כך שיעמדו בהוראות בחוק הגנת הצרכן.

 

חברת ביג בן טורס הודיעה למשרד התמ"ת כי קיבלה את ההודעה וכי בתוך מספר ימים תעדכן כנדרש לאחר בדיקה שתבצע.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
הביג בן בלונדון. "המחיר המלא לא מוצג"
צילום: AP
עו"ד יצחק קמחי, הממונה על הגנת הצרכן
מומלצים