שתף קטע נבחר

ולנטיין: הופכים את האהבה למבצע

חג האהבה הוא חגיגה למפרסמים ולפעמים הם מרחיקים לכת: בקניון ערים יתנו פרס לזוגות שיעשו אהבה בערב החג וילדו תינוק 9 חודשים לאחר מכן. רשת אסתטיקה החליטה לשווק טיפולי הצרת היקפים לזוגות, וחברת ממתקים מחלקת מרשמלו על מדרגות הרבנות ומנסה לשכנע מתגרשים לחזור בהם

הולנטיין הוא חג לאוהבים אבל יותר מכך, הוא חג שמפרסמים אוהבים. תחתונים אדומים? "זה מיוחד לולנטיין"! תכשיט עם פרח? "לכבוד הולנטיין"! כאילו לפני בוא החג הזה, כל התחתונים היו חסרי צבע וכל הפרחים ישבו גלמודים בגינה בלי תכשיט שיתעד אותם. 

 

כי החג הזה, שחל ב-14 בפברואר ומקורו בכלל ביוזמה עסקית של חברת כרטיסי הברכה (והערוץ ז"ל) הולמרק, משמש כבר שנים כמקפצת קניות מעבר לים והפך למטחנת מתנות גם בארץ.

 

פריטים שהקשר ביניהם לחג הוא קלוש למדי הופכים ל"מיוחדים לולנטיין" רק משום צבעם הוורוד-אדום-הדפס לבבות. כל חברה שמחזיקה במלאי פריט כלשהו עם צבעי ומוטיבי החג, מלבישה אותו באריזה שיווקית חדשה ומפרסמת אותו מיד כ"פריט לחג".

 

ולמרות שהורינו שמעו על החג הזה במעומעם והסתדרו היטב בלעדיו, ולמרות שט"ו באב גם הוא נושף בעורפו כחג מתנות די רציני לאוהבים - החברות מבקשות לפמפם לנו שאי אפשר לאהוב בלי לעשות קניות.

 

בין שפע ההצעות לרכוש ולרכוש עוד קצת, יש חברות שהרחיקו לכת במבצעים וקידומי מכירות משונים במיוחד לחג הזה. לזכותן יאמר שמדובר ברעיונות שהם הכל חוץ מבנאליים.

 

מרשמלו נגד גירושים

קחו למשל את חברת הממתקים כרמית, שיצאה במבצע מקורי: "סליחה אדוני, אפשר לשכנע אותך לא להתגרש"? החברה הציבה דיילות מחופשות לקופידון ומצויידות בחץ וקשת, על מדרגות הרבנות של ת"א ושל ערים נוספות בארץ.

 

המטרה המוסווית: לשווק את ממתקי כרמית. המטרה המוצהרת: לשכנע את העוברים והמתגרשים לסגת מכוונות הגט שלהם. האמצעי: פיסות מרשמלו בצורת לב ששופדו על שיפוד וחולקו לבאים להתגרש, בתוספת פתק שעליו הכיתוב: "חִשבו על זה שוב".

 

הפעילות הזאת תימשך עד היום הגדול. בינתיים, התגובות שהבנות מקבלות מגוונות. מתגרשת אחת הודיעה להן: "מאוחר מדי", מתגרש אחר הודיע להם שהוא בכלל אלמו ובחור חרדי ביקש: "תתלבשו יותר בצניעות".

 

היו מתגרשים שדרשו לא להצטלם, אחרים אמרו שבגירושים שלהם יש רק שמחה. היו כאלה שאמרו שהאהבה דפקה על דלתם רק משום שהם מתגרשים.היתה גם קבוצת חברות שאמרו שהן בדרך למסיבת גירושים וביקשו שקיות של מרשמלו, והיו גרושים שפשוט ניסו להתחיל עם הדיילות.

 

ניתוחי לייזר לזוגות

אבל החג מתמקד בזוגות קיימים וכך גם רשת CARE אסתטיקה ולייזר שהחליטה שמחיר היופי יצא נמוך יותר בזוג והחליטה להציע ניתוחים (!) בלייזר לזוגות אוהבים.

 

הרשת יצאה במבצע לרגל יום האהבה, במסגרתו תעניק הנחות של 50-15% על טיפולי אסתטיקה לזוגות אוהבים. כן, בינתיים, לא מדובר בהצעה זוגית לניתוח פלסטי, אבל מי יודע אם לא רחוק היום. 

 

במסגרת המבצע הנוכחי, כל זוג (גם בני זוג מאותו המין) שיגיע אל אחד מששת סניפי הרשת ביום האהבה עצמו, ב-14 בפברואר 2010, יוכל לרכוש בהנחה טיפול זוגי להסרת שיער בלייזר, הסרת משקפיים בלייזר, והצרת היקפים באולטרה סאונד.

 

ניתוח הסרת משקפיים בזוג ביום הזה יעלה 7,142 שקל במקום 8,500 - הנחה של כ-15%. זוגות שיסירו יחד שיער מגופם, יזכו בהנחה של 50% עבור טיפול של אחד מבני הזוג (הזול שביניהם). וזוגות שיצרו היקפים באולטרסאונד יקבלו 10 טיפולים לכל אחד מהם, בעלות של 2,142 שקל לאדם - במקום 2,700 שקל כלומר, כ-20% הנחה.

 

מי נרשם לתינוק?

המבצע המשונה ביותר חל בקניון ערים בכפר סבא, שם יציעו לעוברים ולשבים לחתום על "הצהרה" לפיה יביאו לעולם ילד בולנטיין.

 

ביום האהבה יוצבו בקניון עמדות הרשמה לזוגות שהולכים לעשות אהבה. כל זוג שירשם באותו היום בעמדת "עושים אהבה" שכזו בקניון, למעשה יצהיר על כוונתו לממש את אהבתו באותו ערב ולהביא עוד ילד לכדור הארץ הצפוף ממילא.

 

בקניון מודיעים שארבעת הזוגות הראשונים שילדו ילד, 9 חודשים מיום האהבה הזה, יקבלו ערכת לידה בשווי 10,000 שקל, מתנה מהקניון. 

 

כל זאת בתנאי שיבואו לאחר הזמן האמור עם הילד, או עם תעודת לידה המוכיחה כי הילד נולד בתאריך המתאים להתחייבותם הקניונית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מרשמלו על מדרגות הרבנות. כרמית
צילום: EDK תקשורת
מומלצים