שתף קטע נבחר

האוטובוס איחר, אגד נקנסה ב-10,000 שקלים

האוטובוס של אגד מחולון לתל אביב איחר בלא פחות מ-70 דקות, ביום סוער וגשום. למרות הסברי הנהג והממונים עליו, האמין בית המשפט לנוסעת המתלוננת. החברה נקנסה ב-10,000 שקלים, והנוסעת תפוצה ב-500 שקלים נוספים

בית משפט השלום בראשל"צ גזר היום (ב') קנס של 10,000 שקלים על חברת אגד, שאיחרה ב-70 דקות להגיע לתחנה. נוסעת שהמתינה לאוטובוס ונאלצה לנסוע במונית ליעדה, לא ויתרה, והתלוננה על החברה במשרד התחבורה. שם הוגש נגד החברה כתב אישום בעבירות של אי-עמידה בתנאי רישיון, אי-הפעלת שירות סדיר, ואי-עצירה בתחנה לאיסוף נוסע. השופטת - איטה נחמן - החליטה כאמור לקנוס את אגד, ולחייב אותה לשלם לנוסעת פיצוי של 500 שקלים.

 

הנוסעת, שהמתינה לקו 97א' בתחנה שברחוב התרצ"ו בחולון, בדרכה לתל אביב, סיפרה בעדותה כי היא נוסעת מדי יום בקו זה לעבודתה. אך באותו בוקר, שהיה סוער וגשום, הגיעה כ-20 דקות לפני מועד הגעתו הצפויה של האוטובוס לתחנה, על-מנת להבטיח שלא תאחר. חוקר משרד התחבורה איתר את הנהגים שהפעילו את הקו באותן שעות בוקר, וגילה כי לדברי נהג האוטובוס האמור, ההוראה שקיבל מהאחראים עליו באגד הייתה שלא לעבור ברחוב התרצ"ו בשל עבודות המתבצעות במקום.

 

מנהלת מדור איתורים באגד, נעמי גבזי, סיפרה לבית המשפט כי בטווח הזמן האמור למקרה, בוצעו ארבע נסיעות בקו לפי הטכוגרף, עם זאת, לא ידעה להסביר היכן הוא נמצא לצורך הוכחה. במקביל, טען עורך הדין של אגד, רונן משה, כי או שהמתלוננת כלל לא הייתה בתחנה, או שאכן הייתה סגירה של רחוב הרצפלד הסמוך, שמנעה את כניסת האוטובוס לרחוב התרצ"ו.

 

"אני מאמינה למתלוננת שהמתינה עת ארוכה, ביום גשום וסוער במיוחד", קבעה השופטת נחמן, "תמיכה לכך אני מוצאת בעובדה שאגד פיצתה את המתלוננת בכרטיסיה של 8 נסיעות בשווי של 42 שקלים, בגין אותה נסיעה. אינני מאמינה לנציגי אגד כי תקלה לא אפשרה באותו היום את כניסת האוטובוס לרחוב התרצ"ו", קבעה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ומי לא בא? אגד
צילום: אמיר כהן
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים