שתף קטע נבחר

הרשות השנייה פסלה - טמפו העלתה לאינטרנט

הרשות השנייה לא אישרה פרסומת לשנדי עם אושרי כהן משום שהשחקן מגלם בה דמות ששותה לשוכרה. טמפו נתבקשה לשנות את הפרסומת, שמעודדת "לתפוס ראש אבל בקטנה", אך במקביל שחררה את הפרסומת הלא מאושרת באינטרנט

אם לא תוכלו לצפות בפרסומת של טמפו בטלוויזיה, תקבלו אותה באינטרנט. ברשות השנייה סירבו לאשר פרסומת לשנדי בכיכובו של השחקן אושרי כהן, משום שחששו שתעודד בני נוער לשתות אלכוהול.

 

הבדיקה של הרשות נעשתה בעקבות פנייה של אחת מהזכייניות, שחששה שמא הפרסומת עוברת על כללי הרגולטור, הנוגעים לפרסום של אלכוהול לבני נוער. בגלל מראות השכרות וההתנהגות הפרועה שמוצגים בה, הרשות השנייה פסלה את התשדיר. טמפו נתבקשה לערוך מקצה שינויים בפרסומת, אבל במקביל שחררה את הפרסומת הלא מאושרת באינטרנט.

 

הקונספט של מסע ההחדרה המחודש לשנדי הוא "לתפוס ראש אבל בקטנה", היות שהמוצר מכיל רק 1.9% אלכוהול. בפרסומת המקורית, אושרי כהן, שנבחר כמוביל הקמפיין, נראה כשהוא בגילופין, וחבריו מבצעים בו מעשי קונדס, במטרה להעביר את המסר שבמקום לשתות לשכרה עדיף לתפוס ראש רק "בקטנה" על מנת להימנע מאיבוד שליטה. וב"קטנה" הכוונה עם המשקה של טמפו כמובן.

 

שנדי הוא משקה שמשלב בירה עם סודה בטעמים והקיץ יצאו למדפים טעמי אפרסק תפוח ודובדבן. כדי לקדם את מכירות המוצר ולחלחל אותו בחזרה לתודעה, טמפו הכריזה כי תשקיע בקמפיין מקיף של כ-6 מיליון שקלים, שיהווה את אחד מהקמפיינים השיווקים הבולטים של החברה לקיץ הקרוב. 

 

זו לא הפעם הראשונה שגרסה לא מצונזרת של פרסומת עולה לרשת. בארה"ב זה מנהג ידוע, בעיקר בימים שלפני הסופרבול. הפרסום הכביכול מחתרתי ומרדני ברשת מושך אש למותג אבל גם יוצר סביבו באזז.

 

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "התסריט נפסל על ידי הזכיין והועבר לחוות דעת מקדימה של הרשות השנייה. הרשות דרשה מספר שינויים על מנת שהתשדיר יעמוד בכללי האתיקה בפרסומת בכל הקשור לפרסום משקאות אלכוהוליים".


פורסם לראשונה 14/04/2010 17:47

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
אושרי כהן משתכר - הרשות השנייה פוסלת
צילום: אלירן אביטל
מומלצים