שתף קטע נבחר

כך תקדם את העסק שלך ברשת החברתית

יש לכם עסק קטן ואתם מעוניינים לנצל את הרשתות החברתיות לקידומו. מיתוג עסקי בפייסבוק, כמו ברשת אחרת, מחייב חשיבה אסטרטגית החל מהמסר שעובר בעיצוב ועד הערך בתכנים. בואו ללמוד איך עושים זאת, צעד אחרי צעד. פרק ראשון בסדרה

רשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק, קמו על מנת לאפשר אינטראקציה בנינו לבין אנשים שונים.

 

עם הזמן, החלו יותר ויותר עסקים וחברות לזהות את הפוטנציאל העסקי שבפלטפורמה הזו והחלו לשווק את העסק שלהם, מתוך הגיון ששיטת ה"חבר מביא חבר", או במקרה הזה, "חבר משתף חבר", היא שיטת שיווק אישית יותר ולפיכך מביאה לתוצאות גם כשמישהו אחר משמש כשגריר שלנו.

 

חישבו על זה כך, אם אני מעלה תוכן מעניין, סביר להניח שיותר אנשים ירצו לשתף את החברים שלהם והם את החברים שלהם, כך שבלי יותר מדי מאמץ, זכה העסק שלי לחשיפה רחבה מאוד, שלא לומר חינמית, בקרב קהל לקוחות פוטנציאלי.

 

האם באמת השיווק בפייסבוק או ברשתות חברתיות אחרות, הוא קל ופשוט כל כך? לא ממש. פייסבוק, לדוגמא, הוא כלי שיווק בעל יכולות מדהימות וכמו כל כלי שיווק, חייבים להכיר אותו ולעשות בו שימוש מושכל, אחרת זה פשוט לא עובד.

 

איך להתחיל לחשוב שיווק עסקי בפייסבוק?

כמו כל צעד שיווקי, גם כאן זה מתחיל בהגדרת יעדים ומטרות. מה אתם רוצים להציג, באיזה כובע אתם משווקים את עצמכם ולא פחות חשוב, מהו הערך שאתם מציעים לעולם הווירטואלי הזה.

 

מיתוג עסקי בפייסבוק מחייב חשיבה אסטרטגית החל מהמסר שעובר בעיצוב ועד הערך בתכנים. ערך זו מילת המפתח וככל שתחשבו מה אני יכול לתת ולא איך אני מוכר, תצליחו לפצח את הסוד, איך לקחת מדיה חברתית לגמרי ולעשות לה טרנספר עסקי.

 


פורסם לראשונה 13/08/2010 18:19

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: index open
להתחיל לחשוב שיווק עסקי
צילום: index open
מומלצים