שתף קטע נבחר

חיפושים אחר תושב טבריה בן 38 שנעלם בכנרת

שוטרי משטרת טבריה, בסיוע אנשי השיטור הימי, מחפשים אחר תושב העיר, בן 38, שנכנס אחר הצהריים לכנרת, בחוף ברניקי.

 

חברו שהיה איתו סיפר כי האיש נכנס למים כשהוא שכוב על גבי מזרון ים והתרחק כמה מאות מטרים לעומק האגם.

 

(שרון רופא-אופיר)

 

  תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים