שתף קטע נבחר

חוגלה קימברלי משנה את המבנה הארגוני

החברה מפרידה בין מערך הניהול והשיווק שלה, בוחנת כניסה לקטגוריות חדשות ומקווה שישראל תהיה מרכז החדשנות העולמי הראשון של קימברלי קלארק מחוץ לארה"ב . מנכ"ל החברה, אורי מלמוד: "זה שינוי תרבותי ותפיסתי בניהול"

שינוי ארגוני בחוגלה קימברלי: החברה הקימה שתי חטיבות חדשות: חטיבת רשתות שיווק וחטיבת לקוחות פרטיים (חנויות פרטיות), במקום חטיבות על פי קטגוריות מוצרים. בכך היא מפרידה בין מערך הניהול למערך השיווק שלה.

 

לפי חוגלה קימברלי, החטיבות החדשות, שיפעלו כיחידות רווח והפסד נפרדות ועצמאיות, יתמקדו בניהול שיווק נקודות המכירה. "זה יאפשר לנו לעבוד לרוחב", אמר ל-ynet מנכ"ל חוגלה קימברלי, אורי מלמוד. "נוכל לשווק מוצרים יותר טובים ויותר מדויקים לצרכן ואני צופה גידול דו ספרתי בצמיחה במהלך חמש השנים הקרובות". 

 

בראש כל חטיבה יעמוד מנכ"ל. טלי אורן, ששימשה עד היום כסמנכ"ל השיווק, תשמש כמנכ"ל חטיבת רשתות השיווק, ויוסי לוי, ששימש כמנהל החטיבה המוסדית, יעמוד בראש חטיבת הלקוחות הפרטיים.

 

במסגרת המהלך, יפוצל תפקיד סמנכ"ל השיווק, ושני סמנכ"לים יעמדו בראש שתי קטגוריות המוצרים בחברה: Personal Care - קטגוריה שכוללת חיתולים ומגבונים לתינוקות (האגיס, טיטולים), מוצרי היגיינה נשיים (קוטקס, לילי ופויז) ומוצרי ספיגה למבוגרים (שקמה); ו-Home care - קטגוריה שכוללת מוצרי ניקיון (ניקול) ונייר טואלט (לילי, קלינקס, מולט ושמורת טבע).

 

החברה אף בוחנת כניסה לקטגוריות חדשות ואפשרות לרכישות סינרגטיות, בתחומים המשיקים לתחומי הליבה שלה.

 

ישראל: מרכז חדשנות?

"זה שינוי דרמטי", אמר מלמוד. "שינוי תרבותי ותפיסתי בניהול. זה משנה את הממשק שלנו מול הרשתות והחנויות וישפיע על השקות מוצרים וחידושים. כך השיווק יעשה מה שלשמו הוא נועד ולא יתעסק בעסקים, אלא בחדשנות, בקמפיינים שיווקיים יוצאי דופן שיעצימו את המותגים שלנו".

 

בחוגלה קימברלי מקווים גם שקימברלי קלארק, חברת האם, תבחר בישראל כמרכז החדשנות העולמי הראשון שלה מחוץ לגבולות ארה"ב. ישראל מתחרה בכך בסינגפור ובדרום קוריאה.

 

"בחברה מחפשים את המדינה הכי טובה בפיתוח, בקריאייטיביות ובחדשנות", אומר מלמוד. "ובישראל יש קרקע מאוד פוריה לחדשנות. לפני שלושה שבועות ביקר כאן נשיא קימברלי קלארק, טום פאלק, כדי לבחון את היכולות המאוד גבוהות שלנו ברמת פיתוח מוצרים וטכנולוגיות. אם זה יקרה, פה ימציאו את כל המוצרים החדשים של קימברלי קלארק. נוכל לעשות שימוש בשוק הישראלי כשוק פיילוט. המוצרים יושקו בישראל ועל פי דרך התקבלותם פה, יחליטו מה ישווק בעולם". 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
ארי מלנמוד, מנכ"ל
צילום: שי חביב
נשיא המדינה ונשיא קימברלי קלארק העולמית בביקורו בארץ
צילום: שי חביב
מומלצים