שתף קטע נבחר

לראשונה בתולדותיה: פרסומת על חולצת ברצלונה

הקטאלונים הגיעו לסיכום עם חברת ההשקעות של קטאר על חוזה פרסום בסך 200 מיליון דולר לחמש השנים הקרובות

מאז הוקם מועדון ברצלונה ב-1899, קיבלו שם החלטה כי לא יאפשרו פרסום על חולצות השחקנים. היום (ו') 111 שנה אחרי, נרשמה היסטוריה כשהקטאלונים הגיעו להסכם עם חברת השקעות קטארית, שתשלם לא פחות מ-200 מיליון דולר עבור הזכות שהלוגו שלה יתנוסס על החולצות של ליונל מסי וחבריו בחמש השנים הקרובות.

 

 

"עם סגירת העסקה הזו, ברצלונה שמה את עצמה כמועדון המוביל ביותר בעולם ללא מתחרים", אמר היום סגן נשיא המועדון, חביאר פאוס. בארבע השנים האחרונות ניתן היה לראות על מדי בארסה את הלוגו של יוניספ, הקרן של האו"ם למען ילדים עניים, אולם כל זאת היה בחינם.


ברצלונה. בקרוב לוגו חדש על החולצות (צילום: AP) 

 

"חברת הפרסום עימה אנו עובדים מנסה לאחד בין הלוגו של הקטארים לזה של יוניספ", הוסיף פאוס. על פי הסיכום תקבל ברצלונה 40 מיליון דולר לעונה

החל מהקיץ הבא, כאשר החוזה בין הצדדים יסתיים בתום עונת 2016/17. במידה שהקבוצה של פפ גווארדיולה תזכה בתארים, ייכנסו לקופת המועדון בונוסים נוספים.

 

קרן ההשקעות הקטארית הוקמה בשנת 1995 על ידי שייח' חמאד בין חאליפה אל ת'אני, האמיר של קטאר. מאז היא משקיעה סכומים גדולים בפיתוח הנסיכות מהמפרץ הפרסי, כשגם בקמפיין לאירוח מונדיאל 2022 במדינה היה לה משקל רב.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים