שתף קטע נבחר

סקר: סוכני הביטוח מעדיפים לעבוד עם הראל

חברת הראל היא מנצחת בסקר השנתי של לשכת סוכני הביטוח. הממצאים כללו קטגוריות של מהירות טיפול, ביצוע שינויים, היחס האישי של עובדי החברה, הוגנות, תגמול הסוכנים ומקצועיות העובדים. מגדל הגיע למקום השני

סוכני הביטוח מעדיפים את חברת הראל – כך עולה מהסקר השנתי שערכה לשכת סוכני הביטוח בקרב חבריה, לבחינת רמת השירות של החברות הפיננסיות. על פי ממצאי הסקר, שכללו שבע קטגוריות בדיקה שונות, שביעות הרצון הגבוהה מהראל בלטה בחמישה קריטריונים: מהירות הטיפול, ביצוע שינויים, היחס האישי של עובדי החברה, הוגנות תגמול הסוכנים ומקצועיות העובדים.

 

 

תוצאות הסקר התפרסמו היום בכנס הלשכה באילת. הסקר, שבוצע על ידי מכון "סמית", כלל כ-700 סוכני ביטוח וביקש לדרג את חברות הביטוח ובתי ההשקעות על פי שביעות רצון הסוכנים העובדים עמם. בלשכת סוכני הביטוח מציינים כי למדדי השירות חשיבות רבה מבחינה צרכנית, הואיל וסוכן הביטוח הוא "החוליה המחברת בין החברה ללקוח, ומכאן - ביטוי רמת השירות של החברות ללקוחות".

 

נשיא לשכת סוכני הביטוח, אודי כץ, אמר בעקבות פרסום תוצאות הסקר כי "הלשכה פעלה ופועלת כל העת להטמיע אחת ולתמיד סטנדרדטים מקצועיים ראויים בענף, וממצאי הסקר השנה מצביעים על מגמת שיפור בשירות הניתן לסוכנים וכפועל יוצא, ללקוחות ".

 

חברת מגדל, שהגיע למקום השני בדירוג, בלטה הודות לשירותי המחשוב שלה, אופן הטיפול בתביעות והוגנות תגמול הסוכנים. מנורה מבטחים וכלל ביטוח סוגרות את דירוג חברות הביטוח הגדולות. יחד עם זאת רשמו שתי החברות שיפור ברמת השירות שלהן בהשוואה לסקר שבוצע בשנה שעברה.

 

גם בתחום ביטוחי הבריאות והסיעוד ציינו 79% מהסוכנים כי הם מרוצים מאוד מאיכות השירות הניתן להם על ידי חברת הראל והשלכות שביעות רצונם על השירות הניתן ללקוחותיהם בביטוחים אלו.

 

כמו בביטוחי חיים ופנסיה, בהמשך דירוג החברות בביטוחי הבריאות והסיעוד ניצבת מגדל במקום השני, הפניקס במקום השלישי, וכלל ביטוח ומנורה מבטחים סוגרות את דירוג חמשת חברות הביטוח הגדולות. בבדיקת רמת השירות של בתי ההשקעות (קופות גמל וקרנות השתלמות) זכתה הראל פיננסים במקום הראשון. אחריה ניצבים הפניקס וכלל פיננסים וגמל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים