שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    איש השנה בתקשורת: אבי בניהו
    תת אלוף אבי בניהו, דובר צה"ל היוצא, יקבל את תואר "איש השנה בתקשורת" בטקס האריה השואג של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. בנימוקים לבחירתו: "בניהו ידוע כאיש העומד על דעותיו ועל אמינות דבריו בתקשורת וחותר תמיד לחקר האמת וחשיפתה"

    דובר צה"ל היוצא, תא"ל אבי בניהו, הוא איש השנה בתקשורת של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות לשנת 2011. התואר יוענק לבניהו במסגרת טקס "האריה השואג" של האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, שיתקיים ב-31 במאי.

     

     

    תא"ל אבי בניהו, יליד 1959, החל את דרכו המקצועית ככתב במעריב ב-1982, ואחר כך שימש כפרשן צבאי ב"על המשמר". מאז מילא בניהו שורה של תפקידים ובהם: יועץ תקשורת לשרים, יועץ תקשורת בלשכת ראש הממשלה, דובר משלחת ישראל בשיחות עם הפלסטינים, דובר משלחת ישראל בהסכם השלום עם ירדן ופרשן צבאי בגלי צה"ל.

     

    בניהו מונה לתפקיד דובר צה"ל ביוני 2007 במקומה של מירי רגב, ושימש כדובר בעת המלחמה בעזה. בימים אלה, הוא מסיים את תפקידו. מחליפו יהיה יואב מרדכי.

     

    בראיון שהעניק בניהו למגזין "בלייזר" במרס האחרון, סיפר בניהו כי יצחק רבין היה זה שהפך אותו לביטחוניסט: "הייתי יועץ התקשורת שלו, והוא לימד אותי שהשלום הוא מרכיב חשוב בביטחון, ובזכותו הבנתי את הבדלי הגישה בין המערכת הפוליטית למערכת הביטחונית. ובעיקר הוא לימד אותי להבדיל בין עיקר לטפל".

     

    על נשיא המדינה שמעון פרס אמר בניהו: "הוא לימד אותי שני דברים: תקשורת, ומה זה להיות איש העולם הגדול. עבדתי איתו שנה, וכל דקה היתה מדהימה. זה היה כמו לעשות תואר שני במדעי המדינה, דיפלומטיה ציבורית וביטחון לאומי. אני מקנא באנשים שעובדים איתו היום".

     

    "השפעה גדולה וחשובה" 

    סילביה בית הלחמי, יו"ר האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות, נימקה את הבחירה: "בניהו ידוע כאיש העומד על דעותיו ועל אמינות דבריו בתקשורת וחותר תמיד לחקר האמת וחשיפתה. אין ספק כי השפעתו על מעמד ענף יחסי הציבור והדוברות הינה גדולה וחשובה".

     

    בתגובה להכרזה על זכייתו בתואר אמר בניהו: "אני מקבל את ההחלטה בהערכה ובתודה, ורואה בה הוקרה לא לי אישית אלא ליחידת דובר צה"ל כולה".

     

    תחרות "האריה השואג" נערכת זו השנה השביעית על ידי האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. מטרתה לעודד את התחרותיות בקרב העוסקים בענף יחסי הציבור בקטגוריות שונות, ביניהם קמפיינים של ניהול משברים, פרויקטים לאומיים ובינלאומיים, עבודות בשלטון המקומי, עבודות בתחומי הבריאות והרפואה, חינוך, חברה, פוליטיקה, שיווק, כלכלה, תרבות וטכנולוגיה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    המקצוענים
    מומלצים