שתף קטע נבחר

אינסוף עדכונים ברשת החברתית - מה עושים?

אלפי עדכונים ויותר של החברים שלכם יציפו לכם את פייסבוק כשאתם בכלל כבר רוצים לעבור לגוגל פלוס. לא תצליחו לשכנע את החברים לעבור גם, אבל אפשר לעשות סדר בפיד שלכם

חבר שלכם פירסם משהו בפייסבוק. לא ראיתם. אתם כבר בגוגל פלוס - שם יותר כיף. יושבי האוהלים פירסמו את המופע המאולתר של הזמר ההוא שממש רציתם לראות אבל זה היה בטוויטר. הרשת עם הציפור. 

 

יש לכם חבר שמתעקש על מסנג'ר ולכם יש גוגלטוק ואתם לא יכולים לצ'וטט? זה בערך מה שקורה עכשיו עם הרשתות החברתיות - אתם נמצאים ברשת אחת, החברים כותבים ומפרסמים תמונות ברשת אחרת - ואף אחד מכם לא ישכנע את השני לעבור.

 

אם אתם בעניין של לספר לעולם מה אתם חושבים ברשתות חברתיות, אבל עוד לא ממש בטוחים מי נגד מי - יש שלוש רשתות עיקריות. נכון, יש גם את מייספייס, לינקדאין, חבר'ה ודומים - אך אלה שלוש הרשתות הבולטות שכדאי לשים אליהן לב.

 

טוויטר 

הגיגים קצרים של עד 140 תווים. התחלת שיחות שהולכות לאיבוד כאשר יש יותר משלושה משתתפים. השתתפות ב"מימים"  - ותרומת הדאחקה שלכם לשיח על הנושא החם ב"פיד". בעזרת שירותים חיצוניים אפשר לפרסם קטעי וידאו, תמונות ולספר איפה בדיוק אתם נמצאים היישר מהטלפון הסלולרי.

היפה בטוויטר - אפשר גם לא.

 


 

פייסבוק

מוכר, ותיק וגדול, ומיליוני ישראלים כבר שם (לפחות על פי הנתונים של פייסבוק עצמה). אפשר לפרסם הגיגים ארוכים, אלבומי תמונות וסרטוני וידאו. אפשר להצטרף לקבוצות לפצוח במחאות, ולהודיע שאתם בטוח מגיעים לאירוע מסויים ואז ברגע האחרון להבריז ממנו. בניגוד לטוויטר - עמוד העדכונים מפייסבוק יהיה מלא ועשיר בכל מיני סוגים של תוכן.

היפה בפייסבוק - אין מה להגיד? אפשר לעשות לייק.

 


 

גוגל פלוס

נסיון לעשות רשת דמוית פייסבוק בעיצוב נקי יותר ובלי כל השטויות, מבחני האייקיו, הוירוסים שמבטיחים סרטוני סקס, ההזמנות לאירועים חסרי תכלית, התיוג על פרסומות למכונית חדשה, הצעות העבודה בעגלות למכירה של מוצרי ים המלח, האלבומים מתאילנד, הפוק והכינוי המטופש "פייס".

היפה בגוגל פלוס - ההורים שלכם עדיין לא הגיעו לשם. 

 


 

בחרתי ועכשיו מה

בחרתם בשתיים מהרשתות. כי אתם מתחכמים. ובכל זאת - אי אפשר לעקוב אחרי כולם - מאות חברים שלכם ייצרו אלפי או עשרות אלפי עדכונים מדי יום. פספסתם משהו? אין טעם להשלים את הפיד אחורה עד הנקודה שבה עצרתם כשיצאתם מהמשרד.  אם יהיה משהו חשוב הוא יחזור. אם חבר פירסם משהו חשוב מאוד בפייסבוק, הוא יגיד לכם באופן אישי - "לא ראית את מה ששמתי בפייס?".

 

מחקו - מחקו חברים שאתם לא באמת עוקבים אחריהם ברשת החברתית. הסירו אותם מרשימת החברים שלכם, והעדכונים שלהם יפסיקו לצוץ. החסרון - הם עלולים ממש להיפגע מזה ולקחת את זה אישית - אז יש פתרון אחר:

 

השתיקו - חבר מתחיל לחפור? בפייסבוק לחצו על ה-X ליד העדכון האחרון שלו ובחרו ב-Hide. בגוגל פלוס לחצו על המשולש הקטן ליד העדכון האחרון שלו ובחרו ב-Mute. בטוויטר אפשר לעשות את זה, אבל לא דרך האתר, אלא בחלק מהכלים החיצוניים שבהם קיים כפתור ה-Mute. כך תחסכו העלבויות, עד שהוא ישאל שוב אם קראתם את הציוץ או העדכון האחרון שלו.

 


 

רכזו - תוכנות כמו Hootsuite, Tweetdeck ואחרות מאפשרות לכם לנהל מספר רשתות חברתיות ממקום אחד - מהסלולרי, מתוכנה במחשב או מהדפדפן. הורידו לעצמכם את התוכנה במחשב ובמכשירים הניידים שלכם, רפרפו על הפיד שלכם ודלגו על פירסומים משעממים של החברים שלכם מתוך תוכנה אחת מרוכזת במקום מהאתרים האיטיים עם הממשק המעצבן.

 


 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים