שתף קטע נבחר

באתי, ראיתי, ניצחתי: חדשות האופנה

תכשיטי וינטג' לוהטים, השוודים מתפשטים בעוד סניפים, האיטלקים מפרגנים מכל הכיוונים ומה זה לעזאזל קולקציית קפסולה?

לצד קולקציות הביגוד לסתיו-חורף שמתחילות לטפטף בשבועות האחרונים, כדאי לשים לב גם לקולקציות האקססוריז ובמיוחד לאחת מבית המותג הצרפתי אלה סטון. מדובר בקולקציית תכשיטי וינטג' בעיצובה של אלכסנדרה בניטה ומה שחיבבתי במיוחד הוא טווח המחירים הרחב. 

קולקציית תכשיטי וינטג' חדשה לאלה סטון (צילום: יח"צ) (צילום: צילום: טרי ריצ'רדסון) (צילום: צילום: טרי ריצ'רדסון)
קולקציית תכשיטי וינטג' חדשה לאלה סטון (צילום: יח"צ)

 

ותודה ששאלתן: המותג סטון הוקם לפני שש שנים ובהמשך לליינים הקודמים, גם הקולקציה הנוכחית עשויה מחומרים טבעיים, בעבודת יד ובציפוי זהב 24 קראט. את אפקט הוינטג' יוצרת שכבת הפטינה השחורה והתוצאה היא שרשראות גורמט, טבעות ועגילים בשילוב אבנים מיוחדות שיתאימו לג'ינס וטי שירט ביומיום, אך ישדרגו גם שמלת ערב קלילה.  

הברטלייק השבועי לשרשראות הגורמט ועגילי הנוצה (צילום: יח"צ) (צילום: צילום: טרי ריצ'רדסון) (צילום: צילום: טרי ריצ'רדסון)
הברטלייק השבועי לשרשראות הגורמט ועגילי הנוצה (צילום: יח"צ)

 

פריטי החובה בעיניי: שרשראות הגורמט הלוהטות ועגילי הנוצה הארוכים, שלא רק יחמיאו לצוואר ויגרמו לאשליית אורך, אלא מתכתבים עם אחד הטרנדים החזקים שילוו אותנו בעונה הקרובה והוא שילוב של חומרים מהטבע ומעולם הציפורים; המעצבת אן דאמולאסטר למשל שילבה נוצות באחת מהשמלות השחורות והדרמטיות שלה.

על תכשיטים מדויקים בטווח מחירים ורסטילי כזה, אני מפנק את סטון בברטלייק השבועי.

 

טווח מחירים: 195-2,795 שקל

ניתן להשיג: רשת חנויות הבוטיק אליז, שינקין 35, שבזי 30, מתחם התחנה, נווה צדק, תל-אביב

 

השתלטות נוסח שוודיה

H&M ממשיכה להכות גלים על אדמות ארץ הקודש ופותחת שני סניפים חדשים בהרצליה וברחובות. בדומה לפתיחות קודמות של הרשת בארץ, לרבות זו בהרצליה בשבוע שעבר, גם ביום הפתיחה של הסניף ברחובות ביום חמישי הקרוב, תחלק הרשת כרטיס מתנה (Gift Card) למאה הלקוחות הראשונים שיגיעו לחנות. 

שני סניפים חדשים לרשת H&M (צילום: טרי ריצ'רדסון) (צילום: טרי ריצ'רדסון)
שני סניפים חדשים לרשת H&M(צילום: טרי ריצ'רדסון)
 

 

החנויות החדשות יציגו את הקולקציה לסתיו הקרוב. תזכורת: בגזרת הנשים שנות ה-70 ממשיכות לככב עם מכנסיים מתרחבים (פלייר), שלל סריגים וחולצות שיקיות בצבעוניות של חום, קאמל, בורדו וקרם. בהמשך לטרנד נוסף שישטוף אותנו בחורף הקרוב, קולקציית הגברים תתמקד בפשטות ומינימליזם עם מעילים, ז'קטים, קרדיגנים ושאר ירקות שיעשו לגברברי ישראל נעים בעונה הקרה. 

קולקציות סתיו-חורף לנשים, גברים וגם לילדים. H&M (צילום: צילום: טרי ריצ'רדסון) (צילום: צילום: טרי ריצ'רדסון)
קולקציות סתיו-חורף לנשים, גברים וגם לילדים. H&M(צילום: צילום: טרי ריצ'רדסון)

 

שני הסניפים החדשים ממוקמים בקניונים (שבעת הכוכבים בהרצליה וקניון רחובות) ויכללו פריטי לבוש מקולקציות נשים, גברים, ילדים ותינוקות. ובנימה אופטימית זו, קדימה להסתער!

 

ובאותה נשימה, אי אפשר שלא להזכיר את רשת בנטון שפותחת סניף בישראל (דיזנגוף סנטר בתל אביב) וחשפה אמש (יום ראשון, 21 באוגוסט) את מחירי הפריטים בקולקציה שעושה עליה לישראל. על חזרתה של החברה שכולה צבעים ומסורת איטלקית עניפה, תוכלו לקרוא במסגרת מצד שמאל ואת כל הפרטים על המחירים תוכלו לקרוא כאן.

אופנה עושה עליה. ברוכה הבאה, בנטון, לישראל (צילום: ג'וש אולינס) (צילום: ג'וש אולינס)
אופנה עושה עליה. ברוכה הבאה, בנטון, לישראל(צילום: ג'וש אולינס)

ריספקט מעבר לים

תגידו מזל טוב ענקי לבוגר שנקר, אושרי צ'איו, שזכה במלגה על סך 120 אלף שקלים ללימודי תואר שני בעיצוב בגדי נשים מטעם בית הספר לעיצוב מרנגוני, איטליה. המלגה תממן את לימודיו בקמפוס בית הספר בעיר מילאנו. 25 מעצבים צעירים מישראל, מתוכם 15 מבוגרי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, הגישו את מועמדותם לקבלת המלגה החשקת, שיועדה השנה לסטודנטים ישראלים בלבד. צ'איו, נבחר על ידי ועדת המלגות של בית הספר, שנחשב לבית ספר מוביל לעיצוב וניהול אופנה ובעל סניפים במילאנו, לונדון ופריז.

 

מאז הקמתו בשנת 1935 הכשיר מרנגוני יותר מ-30 אלף מעצבים ואנשי מקצוע בתחומי עיצוב אופנה, מנהל עסקים באופנה, סטיילינג, עיצוב פנים, עיצוב גרפי ותקשורת חזותית. את הבוגרים היותר מוצלחים תמצאו בבתי האופנה דולצ'ה וגבאנה, מוסקינו, ורסאצ'ה, פראדה ואחרים.

הדגם שזיכה את בוגר שנקר אושרי צ'איו במלגה (צילום: עמית ישראלי) (צילום: עמית ישראלי)
הדגם שזיכה את בוגר שנקר אושרי צ'איו במלגה(צילום: עמית ישראלי)

 

השמחה רבה, במיוחד לאור העובדה שזו אינה השנה הראשונה בה נבחר בוגר שנקר לקבל את המלגה ובשנה שעברה זכה יונתן שטרן במלגה מלאה ללימודי מאסטר בעיצוב בגדי גברים במילאנו. מזל טוב כבר אמרנו?

 

הכל אודות הקפסולה

ונסיים באווירה ספורטיבית: מותג הספורט ריבוק הוציא השנה קולקציית קפסולה שעוצבה בשיתוף אמן ההיפ הופ סוויז ביטס, תחת הכותרת קצב החיים (בתרגום חופשי). מה שזה אומר מבחינתכם הם פריטי ביגוד והנעליים לנשים ולגברים בצבעוניות עליזה במיוחד של ירוק, אדום וכחול שיימשכו את תשומת ליבם של הסובבים אתכם.

בקצב ההיפ-הופ. קולקציית הקפסולה של ריבוק (צילום: יח"צ חו"ל) ()
בקצב ההיפ-הופ. קולקציית הקפסולה של ריבוק (צילום: יח"צ חו"ל)

 

אני מאמין שבשלב הזה חלק מכן שואלים את עצמכם מה זה לעזאזל קולקציית קפסולה?! צמד המילים האלה מרכיב את אחד הטרנדים הלוהטים בעולם האופנה בארץ ומעבר לים. מדובר במושג טרי יחסית שמתייחס למגוון מצומצם של פריטים, בין אם ביגוד או אקססוריז, שעוצבו בידי מעצב או אייקון אופנה לרשת מסוימת.

צבעוניות הורסת. הסניקרס בהשראת הראפר סוויז ביטס (צילום: יח"צ חו"ל) ()
צבעוניות הורסת. הסניקרס בהשראת הראפר סוויז ביטס (צילום: יח"צ חו"ל)
 

 

אנחנו מכירים את המונח משיתופי פעולה של מעצבי העל שיוצרים קולקציית קפסולה לרשתות האופנה השונות ולחילופין קולקציות קפסולה בעיצובם או בהשראת אייקוני אופנה א-לה מדונה ופנלופה קרוז. למרות שמדובר בקולקציה נפרדת משאר הפריטים, כל פריט בתוך קולקציית הקפסולה צריך להתאים ליתר חלקי הקולקציה ולאפשר מגוון רחב ביותר של צירופים ביניהם. במקרה של ריבוק, שיתוף הפעולה הביא ליצירת קולקציית קפסולה של ביגוד ספורטיבי ואני אהבתי במיוחד את הסניקרס. שווה להציץ גם בקליפ של סוויז ביטס עם 25 רקדנים מרחבי העולם.

 

טווח מחירים: 249-349 שקל

ניתן להשיג: רשת חנויות ריבוק, מגה ספורט, נמל תל-אביב ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ





 

עוד כתבות באתר לאשה




 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אושרי צ'איו: זכה במלגה ללימודי אופנה גבוהים באיטליה
צילום: עמית ישראלי
H&M פותחת שני סניפים חדשים
צילום: טרי ריצ'רדסון
חזרה לגורמטים: הברטלייק השבועי לאלה סטון
צילום: צילום: טרי ריצ'רדסון
ריבוק בקולקציית קפסולה צבעונית
לאשה בפייסבוק
מומלצים