שתף קטע נבחר

HOT עברה לרווח של 78 מיליון שקל ברבעון

חברת התקשורת עברה לרווחיות לאחר שברבעון המקביל אשתקד הציגה הפסד של 49 מיליון שקל. המנכ"ל: "יישמנו מהלכים מוצלחים, שהובילו לעלייה בהכנסות, ובה בעת ניהלנו באופן אחראי ומוקפד את צד ההוצאות"

חברת התקשורת HOT, בניהולו של הרצל עוזר, עברה לרווח נקי של 78 מיליון שקל ברבעון השני, לעומת הפסד של 49 מיליון שקל ברבעון המקביל. סך הכנסות החברה עלו ב-1.8% בלבד ל-824 מיליון שקל.

 

 

הכנסות מגזר הטלוויזיה בכבלים הסתכמו בכ-572 מיליון שקל, לעומת כ-554 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בהכנסות מגזר זה מוסברת בעלייה בהכנסה הממוצעת למנוי טלוויזיה בכבלים כתוצאה מהעמקת השימוש בשירותים בתשלום, ומהעלאות מחירים שבוצעו במהלך 2010.

 

הכנסות מגזר שירותי תקשורת פנים ארצית נייחת הסתכמו ב-252 מיליון שקל, לעומת כ-255 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בהכנסות מגזר זה נובעת מהורדת תעריפי דמי הקישוריות בתחום הטלפוניה, המתקזזת בחלקה בעליה בהכנסות כתוצאה מהרחבת רוחבי פס, וגידול במספר המנויים בשרותי גישה לאינטרנט.

 

ברבעון המקביל רשמה החברה הוצאות חד פעמיות של 146 מיליון שקל שלא נזקפו לחובתה ברבעון השני של 2011. ההכנסה הממוצעת ממנוי של החברה (ARPU) המשיכה לגדול ועמדה על 214 שקל, עלייה של 7 שקלים לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

 

"המהלכים האסטרטגיים נושאים פרי"

מספר מנויי הטלוויזיה של החברה הסתכם ב-890 אלף. מספר מנויי האינטרנט עמד על 759 אלף. החברה רשמה גיוס של כ-3,000 מנויים לעומת הרבעון הקודם. השיפור המשמעותי ביותר נרשם בקרב מנויי הטלפון שעלה 626 אלף קווי,. גידול של כ-7 אלפי קווים מול הרבעון הקודם.

 

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בכ-324 מיליון שקל לעומת סך של כ-273 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-51 מיליון שקל, הנובע בעיקר כתוצאה מגידול ברווחיות החברה ומשיפור ההון החוזר. מנגד, הציגה החברה עלייה בצורכי המזומנים לפעילות מימון שהסתכמו ב-229 מיליון שקל, לעומת 76 מיליון שקל ברבעון המקביל.

 

יו"ר HOT סטלה הנדלר אמרה כי "תוצאות רבעון זה משקפות שיפור עקבי ויציב בכל ביצועי הליבה של החברה, ויש עוד כברת דרך למימוש מלוא הפוטנציאל הטמון בה. החברה ניצבת בפני תקופה מאתגרת של כניסה לתחומי פעילות חדשים, המשך השקעה בשדרוג תשתיות החברה וכן בפיתוח שירותים מתקדמים".

 

מנכ"ל HOT הרצל עוזר הוסיף כי "המהלכים האסטרטגיים שלנו נושאים פרי, ויצרו פלטפורמה נכונה לשיפור התוצאות הכספיות. יישמנו מהלכים מוצלחים, שהובילו לעלייה בהכנסות, ובה בעת ניהלנו באופן אחראי ומוקפד את צד ההוצאות, ובכך, השגנו שיפור מתמיד בכלל הביצועים העסקיים. לצד השיפור הפיננסי, הצבנו את שביעות רצון הלקוחות בראש סדרי העדיפויות, ואני שמח על כך, שהשירות של HOT עומד היום בסטנדרט גבוה, איכותי ובלתי מתפשר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
יו"ר הט סטלה הנדלר
צילום: רובי קסטרו
מומלצים