שתף קטע נבחר

הרווח התפעולי של H&M צנח ב-17%

עמד על 700 מיליון דולר ברבעון השלישי. הירידה - למרות שהצליחה למזער את נזקי העלייה במחירי הכותנה ועליות השכר באסיה

רשת ההלבשה השבדית H&M, קמעונאית הביגוד השנייה בגודלה בעולם, דיווחה היום (ה') על ירידה בהכנסות ברבעון השלישי, אף כי הביסה את תחזיות האנליסטים, שכן הצליחה למזער את השפעת מחירי הכותנה הגבוהים ועליות השכר באסיה.

  

הרווח התפעולי צנח ב-17% ל-4.71 מיליארד קרונה (700 מיליון דולר) בשלושת החודשים שהסתיימו ב-31 באוגוסט - כך דיווחה הקבוצה, שבסיסה בשטוקהולם.  אנליסטים שנסקרו על ידי בלומברג העריכו כי הרווח התפעולי ברבעון יעמוד על 4.35 מיליארד קרונה.

  

נוסף על זינוק של פי שניים כמעט במחירי הכותנה בשנה שעברה, הקמעונאית נאלצה גם להתמודד עם הוצאות גבוהות יותר של כוח העבודה, זאת על רקע עליות שכר באסיה, שם היא מייצרת כ-75% מבגדיה. ההכנסות העתידיות עשויות לרשום עלייה על רקע צניחה של 54% במחירי הכותנה מאז האמירו לשיא במרץ האחרון. מניית החברה עלתה ב-4.6% במסחר בשטוקהולם היום.

 

ענקית הקמעונאות, המתכננת להשיק בסתיו הקרוב קולקציה של המעצבת האיטלקיה דונטלה ורסצ'ה, הגדילה את היעד לפתיחת סניפים חדשים השנה ל-265 מ-250. כמו כן עתידה הרשת עתידה לפתוח בסתיו הקרוב חנות מקוונת בארה"ב.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים