שערורייה מתחת למטריה
קמפיין מעורר מחלוקת לבושם חדש, אופנה וחברת משקאות חוברים להרפתקה תוססת, שוער נבחרת ספרד מבקיע לנו גול וחנות הדגל שסוף סוף נפתחת בישראל. חדשות האופנה
עיצוב תוסס
אתם כבר יודעים ששיתופי פעולה בין מעצבים לחברות מסחריות תמיד עושים לי את זה, ולכן מצאתי את עצמי מתרגש מהפרויקט של שוופס והמחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. במסגרת שיתוף הפעולה קיבלו הסטודנטים הזדמנות לעצב שמלות בהשראת סדרת הפירות העליזה של שוופס בגווני הכתום, צהוב, ורוד וירוק.
עוד כתבות באתר לאשה
- נדלק על הלק: אופנת החורף בעיצוב ציפורניים
- ירדו מהפסים: מועדון מעריצי הקורדרוי
- מריחים את החורף: טרנדים בבישום
- מריחים את החורף: טרנדים בבישום
"הפרויקט שהוצע על ידי חברת יפאורה הגיע לשנקר בעיתוי הנכון ביותר מבחינת עולם האופנה", מסבירה לאה פרץ, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. "בעונה הנוכחית, אנחנו מוצפים במשטחי צבע חזקים ובחיבורים ססגוניים במיוחד. המשקה התוסס והצבעים הפירותיים שימשו מקור השראה רלוונטי ועכשווי עבור הסטודנטים משנה ב'".
אז נכון שלא מדובר בדגמים לבישים במיוחד, אבל בהחלט אפשר לברך על הפרויקט המעניין הזה, שמעניק במה לדור הבא של מעצבי האופנה בארץ ומאפשר להם יצירתיות בלתי מוגבלת. השמלות הוצגו הבוקר בתצוגת אופנה במוזיאון רמת-גן, ובקרוב יתפרסמו בקמפיין.
תמימה או זימה?
עוד קמפיין - והפעם שערורייתי: הבושם הטרי של מארק ג'ייקובס ינחת על אדמות ארץ הקודש רק בחודש מרץ, אבל מעבר לים כבר עורר מהומה לא קטנה. הרשות המפקחת על הפרסומות בארצות הברית הורתה להסיר את הפרסומת לבושם, בו נראית השחקנית בת ה-17 דקוטה פנינג מחזיקה בקבוק גדול של הבושם בין רגליה. לטענת הרשות "מדובר בפרובוקציה מינית, במיוחד כשהדוגמנית הצעירה דקוטה פנינג נראית צעירה בהרבה מגילה (הצעיר ממילא). מבחינתנו אורך השמלה, התנוחה בה היא יושבת והגודל של הבקבוק עושים שימוש לא ראוי במיניות של ילדה".
כזכור גם הקמפיין של אחותה בת ה-16 של דקוטה, עורר הדים, כשזו הצטלמה לליין הביגוד הצעיר מארק ביי מארק ג'ייקובס. במקרה של אל פאנינג נמתחה ביקורת על השימוש בנערה צעירה לפרסום בגדי נשים, אולם נכון לזמן כתיבת שורות אלה לא נאסר פרסום הקמפיין.
בשורה התחתונה, המעצב החביב עליי מארק ג'ייקובס לקח את טרנד החזרה לילדות ולנאיביות ששוטף את עולם האופנה צעד אחד רחוק מדי, ומעניין לראות אם הקמפיין השנוי במחלוקת בכיכובה של דקוטה יעבור את מבחן שילוט החוצות אצלנו.
בוס-ניה בכיכר המדינה
אחרי לא פחות מ-21 שנה, מקים המותג הוותיק BOSS בית בישראל, עם פתיחת חנות הדגל בכיכר המדינה. למרות שכל פאשניסטה מן המניין מזהה את המותג בעיקר בזכות פריטי הלבוש השווים לגברים, בחנות החדשה שמו דגש על הרחבת קולקציית הנשים של בוס בלאק, לצד זו של הגברים.
בהמשך לקו המאפיין את בוס, גם בקולקציית סתיו-חורף ישנם פריטים קלאסיים רבים בסגנון האורבני-מינימליסטי, לרבות אריגים דקים, שמלות עור בשילוב חומרים כמו כותנה ושיפון - ובעיקר הקפדה על גימורים ודיטיילים מעניינים. כדאי לשים לב לסטילטו היסטריים בצבע חום-ברנדי שיחממו לכן את העונה הקרה ובכלל, לשלל פריטים משלימים לנשים כמו תיקים, מגפונים וכפפות.
בקולקציית הגברים גיליתי קרדיגנים מפתיעים, פרשנות מחויטת ושיקית לחליפות (שתוכל להתאים גם לחתנים) ומספר ג'קטים מעור שסימנתי לעצמי. אז נכון שפחות התרגשתי מהשימוש בפרווה בצווארון למעיל גברי ובווסטים ומעילים לנשים, אבל בסך הכל מדובר בפריטי לבוש איכותיים, במחירים שלא ישאירו אתכם עם כיס מדמם ועל כך אני מפנק את חנות הביכורים של בוס בארץ בברטלייק השבועי.
טווח מחירים: נשים, 1,490-12,990 שקל, גברים, 340-5,490 שקל
ניתן להשיג: ה' באייר 40, כיכר המדינה, תל-אביב
קרם דה קסיאס!
ונסיים בשירות לקוראות (וגם לחלק מהקוראים) הנאמנות של "חדשות האופנה". האווירה מתחממת ולא בגלל מזג האוויר אלא בזכות שוער קבוצת ריאל מדריד ונבחרת ספרד איקר קסיאס, שהצטלם לקמפיין לוהט במיוחד למותג הספורט ריבוק. בתמונות שצילם הצלם המוכשר סטיבן קליין, מדגמן קסיאס את קולקציות הביגוד והנעליים החדשות לריבוק; זיג טק ופלאקס.
"זו זכות גדולה לעבוד עם צלם כל כך נחשב", מתרגש קסיאס. "אני מאוד מרוצה מהתוצאה הסופית. הקולקציות החדשות של ריבוק משקפות את סגנון החיים שלי ואת הדרך בה אני מתאמן. לא רק שהבגדים והנעליים נראים טוב, הם גם מרגישים נהדר, נוחים מאוד ועוזרים לי לשמור על כושר בחיי היומיום".
ובנימה אופטימית זו, חורף רותח שיהיה לנו.