שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    שרי אריסון: "רשת חברתית למעשים טובים"

    טרנד הרשתות החברתיות הנישתיות מגיע גם לתחום הפילנתרופיה: אריסון הודיעה על הקמת Goodnet.org, שירכז מיזמי וארגוני התנדבות

    בעלת השליטה בבנק הפועלים, שרי אריסון, הודיעה היום (ה') על השקת "רשת חברתית למעשים טובים", כהגדרתה. האתר, Goodnet.org, מוגדר בהודעה שפרסמה כ"השקעה חברתית נוספת", לצד פעילויות דוגמת "יום מעשים טובים" שמפעילה עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון.

     

     

    בהודעה נאמר כי בלבה של רשת גודנט נמצא ה-Good Directory, המציג ארגונים ומיזמי התנדבות בינ"ל בתחומים שונים, ובהם חינוך, שירותי חירום, סחר הוגן, מיקרו-מימון וסביבה. "גודנט נועדה לעודד את משתמשיה ולהעצים אותם, על מנת שיעשו מעשה בכל עת, בכל מקום ובכל תחום שקרוב ללבם", נמסר.

     

    אריסון ציינה: "יש הרבה מיזמים נהדרים ברשת שנועדו לעשיית מעשים טובים, הן עבור כדור הארץ והן עבור האנושות. רציתי לקבץ את כולם במקום אחד, להגביר את המודעות הציבורית אליהם ולעודד לקחת בהם חלק ברחבי העולם".

     

    בשנים האחרונות פורחת באינטרנט תופעת הרשתות החברתיות הנישתיות, המיועדות - בניגוד לפייסבוק או טוויטר - להשגת מטרות ספציפיות או משמשות

    כמקום מפגש לבעלי תחום עניין משותף. ברוב המקרים, המותג עצמו הוא שמקים את הרשת החברתית. בין הרשתות הידועות למעריצים ניתן לציין את Pottermore (של חובבי הארי פוטר) ואת Little Monsters (של מעריצי ליידי גאגא).

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים