שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    פייסבוק חושפת חנות אפליקציות

    פייסבוק חושפת את ה-App Center, בו תציע ללמעלה מ-900 מיליון משתמשים אפליקציות חברתיות. שלב ה-Beta יוצא היום לדרך, ובפייסבוק מבטיחים השקה תוך מספר שבועות

    פייסבוק מרחיבה את  השוק: החברה חשפה בבלוג המפתחים שלה את ה-App Center, חנות אפליקציות חברתיות שתשולב הן בממשק האינטרנטי והן במכשיר הנייד. במהלך הזה פייסבוק נכנסת לנישה שנמצאת בשליטה כמעט מוחלטת של גוגל (עם ה-Google Play) ואפל (עם ה-App Store), ותציע מגוון רחב של אפליקציות חברתיות, חלקן בחינם וחלקן בתשלום, כדוגמת Draw Something, Pinterest, Viddy ועוד. מרכז האפליקציות של פייסבוק יציג מערכת רייטינג לכל אפליקציה ואפשרות לכתיבת הערות ומתן ציונים.  

     

    עוד ב-gsm ישראל:

     

    משמעות הדבר שכל משתמש שייכנס לפייסבוק דרך המחשב או המכשיר הנייד, יוכל לגשת למרכז האפליקציות ולקבל את המידע הרלוונטי לו, כך שלמעשה המידע שיופיע בחנות לא יהיה זהה בין כל המשתמשים, אלא בהתאם לשימושים ולבדיקות שמבצעת פייסבוק. כמו כן, כל משתמש יקבל את האפליקציות הרלוונטיות למערכת ההפעלה בנייד שלו, אם זה אנדרואיד או אפל (ובהמשך ככל הנראה גם Widows Phone).

     

     (צילום: GSM Israel) (צילום: GSM Israel)
    (צילום: GSM Israel)

     

    פייסבוק מגלה כי לאחר שהמשתמש בחר אפליקציה מסויימת, הוא יופנה אוטומטית לחנות הרלוונטית (גוגל פליי או אפסטור), וההורדה תתבצע משם. אם המשתמש בחר באפליקציה ייעודית לפייסבוק, ההורדה תהיה משרתי החברה. באפליקציות בתשלום, פייסבוק תיקח 30 אחוזים מהמכירה.

     

    בשלב זה, ה-App Center נכנס לשלב בטא, כך שמספר המשתמשים בו יהיה מוגבל בשלב הראשוני, אבל פייסבוק מעריכה כי בתוך מספר שבועות יוכלו למעלה מ-900 מיליון משתמשים להתחיל ולהנות מהחנות החדשה.

     

     

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים