שתף קטע נבחר

הנאה כפולה: פורשה 911 קאררה 4 חדשה

פורשה תציג בתערוכת פריז את הקאררה 4 וקאררה 4S החדשות, גרסאות ההנעה הכפולה של ה-911. בישראל בשנה הבאה

פורשה תרחיב את היצע משפחת ה-911 החדשה (שם קוד 991), עם גרסאות הנעה כפולה חדשות - קאררה 4 וקאררה 4S. לפי נתוני היצרנית, גרסאות אלו מהוות יותר משליש ממכירות ה-911, או כך לפחות היה בדור הקודם של המכונית (997).

 

וכמו בדורות הקודמים, ה-4 וה-4S יתאפיינו במרכב ייחודי להן, עם חלק אחורי רחב יותר מדגמי ההנעה האחורית - וכמובן גם הפס האדום המסורתי בין יחידות התאורה (בגרסה רזה מבעבר). הסרן האחורי רחב ב-44 מ"מ, וגרסאות אלו יוצעו גם עם צמיגים רחבים יותר ב-10 מ"מ.

 

פורשה 911 - עכשיו גם עם הנעה כפולה ()
פורשה 911 - עכשיו גם עם הנעה כפולה

  

ההנעה הכפולה בהן קבועה, ומעבירה את הכוח בין הסרנים בהתאם לצורך - כאשר בתנאי אחיזה מיטביים רוב הכוח עובר לאחור. גרסאות ה-4 וה-4S מיועדות בעיקר למי שמעוניין ביציבות טובה יותר בתנאי מזג אוויר בעייתיים, כלומר אזורים גשומים ומושלגים.

 

הגרסאות החדשות מצוידות באותם מנועים כמו דגמי ההנעה האחורית. זה אומר שלקאררה 4 יש מנוע בוקסר שישה צילינדרים בנפח 3.4 ליטר, עם 350 כ"ס. היא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.5 שניות (4.7 בקבריולה), ולמהירות מרבית של 285 קמ"ש (282 בקבריולה). דגם הקאררה 4S, מציע מנוע 3.8 ליטר עם 400 כ"ס, מיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות (4.3 בקבריולה), ומהירות מרבית של 300 קמ"ש (296 עם גג נפתח).

 

 

פורשה תציע את שתי הגרסאות עם תיבת שבעה הילוכים ידנית, או רובוטית כפולת מצמד בתוספת תשלום. עם השקתה יצרנית מכוניות הספורט הגדולה בעולם, משיקה שני חידושים: האחד הוא מסך המציג כמה כוח עובר ולאיזה סרן בכל רגע נתון, והשני הוא בקרת שיוט אקטיבית - השומרת מרחק מרכב איטי מלפנים.

 

הגרסאות החדשות של ה-911 צפויות להגיע לישראל בראשית שנה הבאה. מחירן עדיין לא ידוע, אך הן צפויות להיות יקרות יותר ממקבילותיהן בעלות ההנעה האחורית (החל מ-879 אלף שקל).

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
פורשה 911 עם הנעה לכל ארבעת הגלגלים
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים