שתף קטע נבחר

הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    פריימריז בליכוד: אלקין גנגנם סטייל
    די מפתיע לראות את יו"ר הקואליציה רוקד בקליפ מצחיק משל היה אמן קוריאני שחורך את יוטיוב. עוד הפתעה: לצידו רוקד כל השמאל. מנהל הקמפיין: "הציבור מחפש נבחרים בגובה העיניים". צפו

    "אפילו סמולני כמוני כמעט מתפתה לחבב את האיש", כתב גולש בפייסבוק, על רקע הסרטון הויראלי שהוציא ח"כ זאב אלקין, מחוקק פעיל ביותר וסוג של סדין אדום למצביעי שמאל. בסרטון האנימציה שיצא לקראת הפריימריז בליכוד בעוד שלושה ימים, נראה יו"ר הקואליציה רוקד גנגנם סטייל – הלהיט הוויראלי העצום של PSY הקוריאני (בקרוב 800 מיליון צפיות). יחד איתו רוקדים בין השאר דמויות האנימציה של ח"כ אחמד טיבי, ח"כ חנין זועבי, אהוד אולמרט, ציפי לבני, נשיאת בית המשפט העליון דורית ביניש ויריב אופנהיימר – מזכ"ל "שלום עכשיו" הפורש, ומתמודד בפריימריז של מפלגת העבודה.

     

    הסרטון הוא כמובן, ב"הפוך על הפוך" מנקודת מבטם של הגורמים האופוזיציוניים לאלקין, ששרים על כמה הם לא רוצים לראות אותו בכנסת (בגלל חוק החרם לדוגמא), כלומר, אם אתם מצביעי ליכוד - לפי הסרטון אתם כן רוצים אותו שם. ועכשיו נשאלת השאלה, למה צריך סרטון ויראלי? האם 120 אלף מתפקדי הליכוד, צריכים סרטון ואולי עדיף להסתפק במסרון?

     

     

    אבי לרנר מנהל הקמפיין של אלקין משוכנע בנחיצות הנוכחות הרשתית. "בסופו של דבר רוב המתפקדים נמצאים ברשת חברתית. כדי להשיג את תשומת הלב שלהם בתוך ים הפלאיירים והסמסים, היינו צריכים ללכת על משהו אחר. אני לא זוכר משהו דומה לו במערכות הבחירות הקודמות".

     

    - השגתם תשומת לב, אבל יש שיאמרו שזה "לא מכובד" שח"כ מוצג כך

     

    "ממש לא. כל אדם צריך שיהיה לו חוש הומור. ובפוליטיקאים לא צריכים לצאת מהכלל. הציבור בישראל מחפש נבחרים בגובה העיניים. שיודעים לדבר בשפה שבה הם חיים. זה רק משהו שיכול להוסיף. זה נכון שבדרך כלל פוליטיקאים לא אוהבים חומרים מהסוג הזה. ח"כ אלקין, שלא הכיר את השיר המקורי, התלהב מהרגע הראשון. הוא השתתף ברמת התסריט ונתן רעיונות גם ברמת האפקטים הויזואליים".

     

    על הפקת הסרטון אמונה חברת "רוגטקה". המנהל שלמה בלס מספר כי הם קיבלו תדריך של שמונה עמודים על פעילותו הפרלמנטרית של ח"כ אלקין. ההחלטה שלהם הייתה ללכת על הגנגם ולראות את הדברים מנקודת המבט של המתנגדים לאלקין: "אנחנו מאמינים שזו שזו הצורה הנכונה להעביר מסרים. אם אתה רוצה את תשומת הלב של הצופה אתה חייב לתת לו תמורה. הוא לא קהל שבוי".

     

    בלס מעריך ("הערכה זהירה") כי לסרטון יהיו 20 אלף צפיות ומעלה עד הפריימריז. באיזה מקום יהיה אלקין ברשימת הליכוד - לא שאלנו.

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים