שתף קטע נבחר

נאצ'וס ישראלי כבר טעמתם?

יגאל יהודה ורועי אלון הצליחו להתאים את הטעם של החטיף המקסיקני הפופולרי נאצ'וס לחיך הישראלי

בילדותו גר יגאל יהודה בארה"ב, שם למד להכיר את החטיף המקסיקני הפופולרי נאצ'וס שנמכר בתחנות הדלק. אחרי הצבא יצא עם חברו רועי אלון לטיול בקליפורניה, ואז החליטו לייבא לישראל חטיפי קמח תירס בתוספת רטבים מתאימים.

 

 

ליד הפופקורן (צילום: שאול גולן) (צילום: שאול גולן)
ליד הפופקורן(צילום: שאול גולן)

 

יהודה (37) ואלון (35), בעלי "פאן פוד – חוויית הטעם המושלם" (הוקמה ב־2004), עשו מאז דרך ארוכה ומוצלחת. "התחלנו בארץ עם חטיף בטעם טבעי, המקובל בארה"ב, אבל זה לא תפס. הבנו שצריך להתאים את החטיף לטעם הישראלי". הם מצאו את היצרנים המתאימים בבלגיה: "רק שם יכולנו להשיג את המרקם והטעם המתאימים".

 

השניים החליטו לחדור לבתי הקולנוע, והיום Nachos שולט בכל הקולנועים בארץ, לצד הפופקורן. "בנינו מכונות מיוחדות שמחממות את החטיף, התאמנו רטבים בטעמים ולימדנו את המוכרים איך להגיש". היום אפשר למצוא נאצ'וס גם במתחמי באולינג, מזנונים בבריכות שחייה וחופי ים, בתי מלון ועוד.

 

ומה התוכניות לעתיד? "נפעל לשווק נאצ'וס בשקיות על המדפים ברשתות השיווק", אומר אלון, "במקביל, נכניס נאצ'וס טו־גו במנות אישיות לחנויות נוחות בתחנות דלק".

 

עורך הדין והיועץ לעסקים יורם אורגד: "ניכרת כאן יכולת לבנות מיזם שמבטא את יתרונות העסק הקטן: היכולת לתת מענה איכותי וזמין לצורך נישתי. הם עשו זאת בתבונה יזמית, בעזרת מערכת 'רזה', לצד פיתוח עסקי וצמיחה בקצב נכון. הכניסה לרשתות קמעונאיות וחנויות נוחות בפורמט שונה של מוצר תדרוש התארגנות ניהולית, תפעולית ולוגיסטית שונה וגדולה, לצד מערך שיווק מקצועי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים