שתף קטע נבחר

בנק לאומי: חשבון עו"ש ללא עמלות, באינטרנט

הבנק יציע ללקוחות לנהל את פעילותם באינטרנט ובאמצעות הסמארטפון, ולקבל פטור מעמלות עו"ש וכן הטבה בקבלת אשראי. שירות בסניף יחוייב בעמלה במחיר מלא. מנכ"ל הבנק, רוסק עמינח: רואים בבנקאות האינטרנטית יעד אסטרטגי

אחרי המהלך של בנק ירושלים , המציע פטור מלא מעמלות עו"ש, גם בנק לאומי משיק מסלול פטור מעמלות ניהול חשבון, ללקוחות שיפעלו באמצעות האינטרנט.

 

 

הבנק יציע ללקוחות לנהל את פעולות החשבון בערוצים דיגיטליים בלבד, ללא תשלום של עמלות עו"ש. לקוחות "לאומי טוטאל דיגיטל" שיפעלו בערוצי האינטרנט ובאמצעות אפליקציות הטלפון החכם, בעמדות המידע והשירות העצמי ומכשירי כספומט בלבד, ייהנו מפטור מלא מעמלות עו"ש בדיגיטל, ללא הגבלה של מספר הפעולות ולתקופה בלתי מוגבלת.

 

בנוסף לפטור מעמלות עו"ש, יוענקו ללקוחות הטבות בתחומי השירות והאשראי הכוללים, בין הייתר, פטור מעמלת הקצאת אשראי, מסגרת אשראי של עד 5,000 שקל בריבית פריים בלבד (יתרת המסגרת בהתאם לדירוג הסיכון של הלקוח), פטור מעמלת טיפול באשראי ומשלוחי כרטיסי אשראי ופנקסי שיקים בדואר לבית הלקוח. יש לציין כי לקוח שיעשה שימוש בשירותים הפיזיים - באמצעות הסניף, יחוייב לפי התעריפון על עמלות פקיד.

 

פלטפורמה לבנק אינטרנטי

בכוונת הבנק לייצר פלטפורמה שתשמש בעתיד כבנק אינטרנטי. לפני מספר חודשים המליצה הוועדה לבחינת התחרות במערכת הבנקאית, שהגישה את מסקנותיה, לקדם, בין הייתר, הקמת בנק אינטרנטי בישראל. אולם, בשלב זה, הפיקוח על הבנקים בבנק ישראל עדיין לא מאפשר פתיחת חשבון באינטרנט ויש צורך בהגעה פיזית לסניף הבנק.

 

לדברי אייל בירן, סגן מנהלת החטיבה הבנקאית בלאומי, המהלך החדש של לאומי הוא שלב מהותי לפני הקמת בנק איטרנטי וכאשר יוסרו המגבלות הרגולטוריות, ניתן יהיה להציע ניהול חשבון מלא באמצעות האינטרנט.

 

מסקר שערך לאומי בקרב מדגם מייצג של הציבור עולה כי כ-58% מהנשאלים הביעו נכונות לנהל את חשבונם בערוצים דיגיטליים בלבד והיתרון הבולט שציינו לגבי מסלול שכזה הוא עלותו הנמוכה. יתרונות נוספים שציינו: חסכון בזמן, זמינות ונגישות. 60% מהנשאלים ציינו כי כבר כיום האינטרנט הינו אמצעי הקשר העיקרי שלהם עם הבנק.

 

לצורך הרחבת השירותים שיינתנו בעתיד, מתכוון הבנק לפנות לציבור ולבקש ממנו להגדיר שירותים חדשניים בתחום. בנוסף, ישיק הבנק בחודשים הקרובים סניף וירטואלי בדף לאומי בפייסבוק, שבו ניתן יהיה לקבל את כל שירותי הבסיס הניתנים בסניף.

 

מנכ"ל לאומי, רקפת רוסק עמינח, אמרה בעקבות המהלך, "לאומי רואה בבנקאות אינטרנטית יעד אסטרטגי והוא פועל בנחישות לקידומו. לאומי טוטאל דיגיטל נתפר בהתאמה מלאה ללקוחות בעלי העדפה לתקשורת באמצעות האינטרנט והסלולר, הממעטים בפעולות בנקאיות מורכבות".

 

עמינח הוסיפה, "זהו מהלך השקה ראשון בשורה של מוצרים חדשים המותאמים אישית ללקוחות בעלי מאפיינים מיוחדים, שנשיק בתקופה הקרובה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באינטרנט יותר זול
צילום: מוטי קמחי
מומלצים