שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    אינפיניטי מחליפה: להתראות G37, שלום Q50

    הספורט-סדאן של אינפיניטי נפרדת מהאות "G" לטובת ה-"Q" שתשמש מעתה את כל הדגמים. ותהיה גם גרסת כלאיים לראשונה. בישראל במחצית השנייה של 2013

    אינפיניטי חשפה בתערוכת דטרויט את ה-Q50, מכונית הספורט-סדאן שתתחרה בב.מ.וו סדרה 3 ולקסוס IS החדשה, שערכה אף היא הופעת בכורה בדטרויט. הדגם החדש הוא הראשון לאמץ את שיטת השמות החדשה, ואת האות "Q" שתשמש מעתה את כל הדגמים (QX בדגמי פנאי). ה-Q50 תגיע לשוק הישראלי במחצית השנייה של 2013, כך נמסר ל-ynet מחברת קרסו, יבואנית המותג. 

     

     

     

    ה-Q50 תציע ממדים כמעט זהים ל-G37 המוחלפת. אורכה עומד על 478 ס"מ (1+), גובהה על 144 ס"מ (1-), רוחבה על 182 ס"מ (5+) ובסיס הגלגלים שלה על 285 ס"מ (ללא שינוי). היא תמשיך להימכר בגרסאות סדאן (מהן ניתן להתרשם בתמונות), קופה וקבריולה (שעדיין לא הוצגו).

     

     

    הדגם החדש יוצע בתחילה עם שתי יחידות כוח. הבסיסית תהיה יחידת ה-3.7 ליטר (V6) הוותיקה של אינפיניטי, שעברה שדרוג קל ותפיק 328 כ"ס במקום 320. היא משודכת לתיבת שבעה הילוכים אוטומטית ולהנעה כפולה או אחורית. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו.

     

     

    גרסה שלא הוצעה בעבר תהיה ההייבריד (כלאיים), עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר שמספק 296 כ"ס ומנוע חשמלי שמספק 67 כ"ס. ביחד תפיק המערכת 354 כ"ס, שינותבו לגלגלים האחוריים או לכל הארבעה. גם כאן עדיין אין נתוני ביצועים או תצרוכת דלק. גרסת הכלאיים תצויד במצברי ליתיום-יון.

     

    הדגם החדש, שישווק באמריקה מקיץ 2013, יוצע עם קונסולה מרכזית עם ממשק מגע, 14 רמקולים כולל השתקת רעשים (בדומה לאוזניות) ותאורת לד קדמית מלאה. פרטים נוספים על הגרסאות המיועדות להגיע לישראל, צפויים להתפרסם לקראת סוף השנה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    אינפיניטי Q50
    אינפיניטי Q50
    אינפיניטי Q50
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים