שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    מרצדס G63 AMG 6X6 - לשטח, אבל ממש ביוקר

    רכב השטח הקלאסי של מרצדס זוכה לגרסת 6X6 אימתנית, מיוחדת מאד ומהודרת. בינתיים רק לתצוגה, אבל גרסה סדרתית צפויה בעתיד הקרוב

    לידיעת קוראינו האמידים במדינות המפרץ - את המרצדס הזו אתם ללא ספק רוצים לרכוש. יצרנית מכוניות היוקרה מרצדס, המייצרת מאז 1979 רכב שטח רב הילה בדמות ה-G קלאס, תייצר מדי שנה כמה עשרות יחידות מה-6X6 שבתמונה - מעין גרסת טנדר עם הנעה לכל ששת הגלגלים ועבירות יוצאת דופן, כמו-גם תא נוסעים שיזכיר S קלאס מפוארת.

     

    בכך משדרגת למעשה היצרנית הגרמנית גרסה צבאית לרכב השטח, המיוצרת מאז 2011 ליחידות צבאיות שונות - כמו למשל בצבא האוסטרלי. עיקר השדרוג מתבטא במנוע חזק הרבה יותר, מתלים אחרים, תא נוסעים מהודר פי כמה, ביצועי כביש טובים בהרבה וכמובן - תג-מחיר מפלצתי: כ-400 אלף יורו באירופה, לפני מיסים.

     

    400 אלף יורו פלוס כמה עשרות אחוזי מס, והוא שלכם לתמיד ()
    400 אלף יורו פלוס כמה עשרות אחוזי מס, והוא שלכם לתמיד

     

    יחידת המנוע בטנדר ה-6X6 האזרחי תגיע כמובן מחטיבת הביצועים AMG, עם V8 כפול-מגדשים, 544 כ"ס וכ-80 קג"מ. אליה תשודך גרסת AMG לתיבת ההילוכים המוכרת של היצרנית, ה-7G-טרוניק. שלושת הצירים יעבירו במצב רגיל את כוח המנוע בחלוקה של 30%-40%-30% בהתאמה, ודרך חמישה דיפרנציאלים שכל אחד מהם ניתן לנעילה של עד 100%.

     

     

    בדרך לגרסה אזרחית עברו גם המתלים שינויים מתאימים, אך רוכש הרכב יוכל גם לבחור בין לא פחות מ-15 אפשרויות קפיצים שונות בהתאם לייעוד או פשוט העדפותיו האישיות. חישוקי "37 עצומים ינעלו צמיגי כביש-שטח מיוחדים, ויאפשרו - בין היתר - מרווח גחון מרשים של 41 ס"מ. הטנדר העניק מציע כמובן מידות יוצאות דופן. אורכו מפגוש קדמי לאחורי עומד על 586 ס"מ, גובהו על 221 ס"מ, ורוחבו 211 ס"מ. משקלו המוצהר - כמעט 3.8 טון.

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    סתם פוזה
    מערך הבקרה על ההנעה
    מערך הבקרה על ההנאה
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים