שתף קטע נבחר

תלונות קשישים: תגובות החברות

מעסקת הזהב מסרו בתגובה: "הלקוחה ערכה הזמנה ב-21 בספטמבר 2012 על סך 839 שקל, אך היא סרבה לקבלה וזו חזרה אלינו. ב-12 באוקטובר יצרה נציגה בכירה מחברתנו קשר עם הלקוחה ובמעמד שיחה זו סוכם כי הלקוחה תוסיף סכום של 1,599 שקלים ותקבל מאיתנו מיקסר בלנדר מביתTOP SHEF בשווי 2,500 שקלים, לפיכך,הלקוחה אמורה הייתה לקבל מוצר אשר בשווי 2 ההזמנות יחד.

 

"הלקוחה סרבה לקבל את המיקסר וזה חזר אלינו. היא קיבלה צ'ק למימוש בחברתנו. הלקוחה התקשרה ביום 20/12/12 על מנת לברר מהם המוצרים החדשים אשר נמצאים במלאי החברה אותם תוכל לרכוש באמצעות הצ'ק שברשותה. ב-23/01/13 הלקוחה ביקשה לרכוש באמצעות בצ'ק שברשותה שואב אבק רובוטי אשר מחירו 2,600 שקלים.

 

"מוצר זה נשלח באמצעות שליח עד הבית והלקוחה קיבלה אותו ב-8 בינואר ויש תעודה המאשרת זאת.. אי לכך,הלקוחה קיבלה תמורה מלאה לכספה ובנוסף לכם אנו ביצענו ללקוחה משלוח באמצעות שליח מספר פעמים ללא כל חיוב.

 

"באשר לטענה כי החברה לא הסכימה להחזיר ללקוחה את כספה, אטען כי טענה זו אינה נכונה מאחר ואין שום אפשרות שאנו לא נפעל לפי החוק, קבלת צ'ק למימוש מוצרים הינו בגדר הצעה והמלצה בלבד ואין הלקוח חייב לקבל הצעה זו, במקרה הנ"ל הלקוחה אכן הסכימה להצעה זו. אנו חברה אמינה ומכובדת אשר שמה את שביעות רצון לקוחותיה בראש סדר העדיפות מבחינת תשלומים,שירות,איכות המוצרים או כל נושא אחר".

 

מנטל"י נמסר בתגובה: "כבר לפני מספר חודשים בעת פניית המועצה לצרכנות החליטה חברת נטלי בין היתר בשל גילו המתקדם של המטופל ולפנים משורת הדין לשאת במלוא עלות האמבולנס ואכן כך נעשה.

 

"יחד עם זאת, חשוב לציין כי מבדיקת האירוע ומהשיחה כפי שהוקלטה במוקד נטלי עולה, כי בניגוד לטענת הבת של המטופל בשום שלב של השיחה המטופל והמטפלת האישית שלו לא ביקשו ביקור רופא ונתנו הסכמתם להזנקת אמבולנס על פי המלצת המוקד. צוות האמבולנס הגיע לביתו אולם המטופל מטעמיו ,הוא, סירב להתפנות אל בית החולים.

 

"על פי הנהלים המקובלים המופיעים גם בהסכם השירות, מטופל המסרב להתפנות לבית החולים בניגוד להמלצת הצוות הרפואי יישא בעלות הזנקת האמבולנס. נוהל זה נועד למנוע שימוש שלא לצורך והזנקת שווא של צוותי חירום. כאמור, בין היתר בשל גילו המופלג של המטופל ולפנים משורת הדין נשאה חברת נטלי במלוא עלות הזנקת האמבולנס"

 

מ-HOT נמסר בתגובה: "ב-10 בינואר 2012 פנה הלקוח למוקד שירות הלקוחות בבקשה להצטרף לשירותי תשתית האינטרנט בעלות חודשית של 89.90 שקל. נשלח סיכום מכירה וקיימת פקודת עבודה חתומה על ידי הלקוח, המעידה כי במועד זה הותקן מודם אינטרנטי ונתב אלחוטי בעלות חודשית של 9.90 שקלים. ב-19 בינואר 2012 פנה מר אללוף למוקד כדי לקבל מידע אודות תשתית אינטרנט טלוויזיה וטלפון. לכן לא נמצא מקום לזיכוי בגין שירותי תשתית אינטרנט".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
צילום: Index open
לפנים משורת הדין - הכסף יוחזר
צילום: Index open
מומלצים