שתף קטע נבחר

הוט מובייל גייסה 514 אלף לקוחות מאז מאי

הרווח הנקי של HOT עמד על 37 מיליון שקל ברבעון השני, לעומת 5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות הסתכמו ב-1.05 מיליארד שקל, לעומת 1.03 מיליארד ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות נובעת בעיקרה מהגידול במספר הלקוחות של HOT mobile

הכנסות חברת HOT ברבעון השני של 2013 הסתכמו ב-1.06 מיליארד שקל, גידול של 2% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. כך עולה מהדו"חות הכספיים של החברה לחודשים אפריל-יוני 2013 שהתפרסמו הערב (ב'). מניית HOT כבר נמחקה ממסחר והחברה הפכה לחברה פרטית בבעלות פטריק דרהי, אך היא ממשיכה לפרסם דו"חות כיוון שאג"ח שלה עדיין נסחרות.

 

 

החברה שינתה את אופן הדיווח שלה בדו"חות הכספיים הנוכחיים, ובניגוד לעבר אינה מציגה בנפרד את ההכנסות שלה מתחום הטלוויזיה ומתחום הטלקום (אינטרנט, טלפוניה, ספק אינטרנט) אלא מאחדת אותם תחת מגזר הנקרא "כבלים".

 

ברבעון השני הסתכמו הכנסות מגזר הכבלים של HOT בכ-842 מיליון שקל, ללא שינוי מהותי ביחס להכנסות של כ-843 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

 

לעומת זאת הכנסות החברה ממגזר הסלולר (HOT mobile) גדלו ב-16% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-223 מיליון שקל. mobile HOT השיקה את הפעילות החדשה שלה במהלך חודש מאי אשתקד וגייסה מאז 514 אלף לקוחות בנוסף ללקוחות רשת מירס הוותיקה.

 

ברמת ה-EBITDA (רווח תפעולי ללא פחת והפחתות) רשמה החברה גידול של 10%, מ-372 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד ל-410 מיליון שקל ברבעון האחרון.

 

הרווח הנקי של החברה ברבעון השני של 2013 הסתכם בכ-37 מיליון שקל, לעומת 5 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח הנקי וב-EBITDA מוסברת על ידי החברה בהתייעלות וירידה בהוצאות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שניידר
הוט מובייל
צילום: ראובן שניידר
מומלצים