שתף קטע נבחר
 

מיצובישי תציג בטוקיו: שטח, שטח, שטח

יצרנית הרכב היפנית תחשוף בתערוכה שלושה רכבי שטח לתצוגה - שרומזים על העתיד של חלק מדגמיה, ובפרט הפאג'רו הבא

מיצובישי תציג בתערוכת טוקיו שלושה רכבי שטח חדשים. שלושתם מוגדרים כדגמי תצוגה, אך רומזים על דגמים עתידיים של היצרנית. בראשם הפאג'רו הבא, שעיצובו יושפע מדגם התצוגה GC-PHEV.

 

מיצובישי GC-PHEV. הפאג'רו הבא? ()
מיצובישי GC-PHEV. הפאג'רו הבא?

 

מדובר ברכב שטח גדול עם הנעה כפולה קבועה, שמתבסס על פלטפורמת הנעה אחורית (רמז לכך שהפאג'רו הבא יציע גם אפשרות כזו). ה-GC-PHEV עושה שימוש במערכת כלאיים נטענת משקע החשמל, עם מנוע בנזין V6 בנפח 3.0 ליטר שמצויד במגדש על ומשודך לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית. למנוע זה מתלווה מנוע חשמלי - ובמיצובישי לא מפרסמים נתוני הספק או ביצועים.

 

מיצובישי XR-PHEV. ה-ASX הבא? ()
מיצובישי XR-PHEV. ה-ASX הבא?

 

דגם שני שיוצג בתערוכה הוא ה-XR-PHEV. כאן מדובר ברכב פנאי קומפקטי, שמבוסס על פלטפורמת הנעה קדמית ועשוי לרמוז על גרסת קופה לדור הבא של ה-ASX, שלא נמכר בישראל.

 

דגם זה מציע מערכת כלאיים צנועה יותר, עם מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.1 ליטר ומנוע חשמלי. מיצובישי לא מפרסמת נתונים טכניים נוספים.

 

מיצובישי AR. "מיניוואן שטח" ()
מיצובישי AR. "מיניוואן שטח"

 

אחרון חביב הוא ה-AR, דגם שמיצובישי מגדירה כשילוב בין מיניוואן לרכב פנאי. דגם זה מצויד במנוע 1.1 ליטר מוגדש, ללא מנוע חשמלי. נראה כי כאן מיצובישי רומזת על עיצוב ה-ASX הבא בגרסה הרגילה.

 

כך פועלת מערכת הכלאיים הנטענת של מיצובישי:

 

פרטים נוספים על שלושת דגמי התצוגה צפויים להתפרסם בסמוך לפתיחת תערוכת טוקיו, שתתקיים השנה בין ה-23 בנובמבר ל-1 בדצמבר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים