שתף קטע נבחר
 

לקסוס RC - קופה, ספורטיבית, יוקרתית וחדשה

מותג היוקרה היפני-אמריקאי יציג בתערוכת טוקיו הקרובה את ה-RC, מכונית קופה מושכת עין. לישראל עשויה להגיע הגרסה ההיברידית

לקסוס עושה שרירים. מכונית תצוגה שנחשפה לראשונה בתערוכת פריז, הופכת כעת למציאות. ה-RC החדשה של לקסוס, עם מנוע בנזין או יחידה היברידית, תערוך הופעת בכורה עולמית בתערוכת טוקיו שתפתח שעריה בקרוב. עם מבנה קופה מושך עין, עיצוב אגרסיבי מאד וכנראה תכניות למנועים חזקים יותר בעתיד. תכניות יבוא לישראל עדיין לא נחשפו, אך יש כוונה להביא ארצה את הגרסה ההיברידית. עם זאת, מועד נחיתה משוער - כמו-גם תג מחיר עתידי - עדיין לא נקבעו.

 

 

ה-RC350 החדשה תעשה שימוש במנוע 3.5 ליטר V6 המוכר של היצרנית, ודגם ה-300h ינצל את יחידת ה-2.5 ליטר ההיברידית-מוכרת. לקסוס אינה נדיבה בפרטים טכניים נוספים, אך יש להניח כי תנצל את מדף האבזרים המוכר שלה. את מידות ה-RC הם חושפים דווקא - 469 ס"מ לאורך, 139 לגובה ורוחב של 184 ס"מ, עם בסיס גלגלים של 273 ס"מ. לקסוס גם מציינת כי תכננה את חלקה האחורי של  הקופה לשימוש שני מבוגרים בלבד.

 

 

לקסוס המשיכה את הגישה האגרסיבית המאפיינת אותה בדגמים העדכניים, עם חרטום עמוק  וכוחני במיוחד, יחידות תאורה אלכסוניות ומשוכות לאחור, צללית סופר-דינמית וחישוקי "19 גדולי-קוטר עם צמיגים נמוכי-חתך. גם הבחירה בגוון לוהט לחשיפה הראשונה, אינה מותירה מקום לספק באשר להצהרת הכוונות. עם זאת, יש לשער שאת ביצועי העל שומרת היצרנית לגרסאות כוחניות הרבה יותר, שיופיעו בעתיד.

 

סביבת הנהג מציגה מאפייני לקסוס מוכרים. לדברי היצרנית, אזור האוחז בהגה חצוי לאזורי תצוגה ותפעול, כאשר החלק העליון של הקונסולה כולל את המחוונים הנחוצים וצג הניווט ("7), בעוד הקונסולה המרכזית מציעה מערך תפעול מורכב נוסף.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים