שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ניסאן GT-R ניסמו: אלופת נורבורגרינג חדשה
    ניסאן חשפה את הגרסה החזקה והספורטיבית ביותר של ה-GT-R, הניסמו - שכבר הספיקה לשבור את שיא המסלול בנורבורגרינג. בישראל בשנה הבאה

    ניסאן מחדשת שוב את ה-GT-R, ומנצלת את ההזדמנות כדי לחשוף גרסה חדשה וספורטיבית עוד יותר - ה-GT-R ניסמו (Nismo). חטיבת הביצועים הרשמית שיצאה לדרך בג'וק ובמיקרה, מגיעה גם למכונית הספורט המרשימה של היצרנית.

     

     

    ה-GT-R ניסמו תציע את אותו מנוע V6 בי-טורבו (3.8 ליטר), אך במקום 550 כ"ס ו-64.4 קג"מ, יש לה 600 כ"ס ו-66.4 קג"מ. יחד עם שורה של שינויי כיול ועיצוב, זה איפשר לה לשבור את שיא המהירות לרכב סדרתי בנורבורגרינג נורדשלייפה, מסלול המירוצים הפופולארי בעולם: 7 דקות, שמונה שניות ו-679 מאיות.

     

    צפו בהקפת השיא ובנהג ניסאן מסביר איך עשה זאת:

     

    בין השדרוגים להם זוכה הניסמו, הבולט ביותר הוא כמובן לעיצוב. בניסאן ביצעו מספר שינויים שמטרתם לשפר את האווירודינמיות ואת כושר ההצמדה של המרכב לכביש במהירויות גבוהות. לדוגמה הם מתגאים בכך שבמהירות של 300 קמ"ש, הניסמו מציעה 100 ק"ג נוספים של כוח הצמדה מאחור בהשוואה ל-GT-R רגילה. כוח זה מסייע לשמירת היציבות במהירויות גבוהות.

     

    ניסאן GT-R ניסמו ()
    ניסאן GT-R ניסמו

     

    למרות השיפור, מהנדסי היצרנית הצליחו לשמור את מקדם הגרר (היעילות האווירודינמית שמשפיעה על מהירות מרבית ותצרוכת דלק) ללא שינוי - 0.26 Cd. זאת באמצעות פגושים חדשים וארוכים מבדגם הרגיל.

     

    הניסמו זוכה גם לצמיגים יחודיים שפותחו במיוחד עבורה על-ידי דאנלופ, מוט מייצב אחורי מגדל ושינויים נוספים לכיול המתלים. שיווקה יחל במהלך 2014 והיא תגיע גם לישראל - כך נמסר מחברת קרסו, יבואנית ניסאן.

     

    ניסאן GT-R רגילה. גם היא שודרגה ()
    ניסאן GT-R רגילה. גם היא שודרגה

     

    לצד הניסמו, ניסאן חשפה גם מתיחת פנים לכל גרסאות ה-GT-R. זו כוללת שינויי עיצוב כלים ושיפור מקיף ליכולת הדינמית. כך לדוגמה היפנים מבטיחים כי נוחות הנסיעה שופרה, עם פחות ויברציות ועלייה ברמות האחיזה והיציבות של המרכב בנהיגה ספורטיבית. שיפור בוצע גם במערכת הבלימה לטובת תגובה טובה יותר ועוצמה משופרת.

     

    ניסאן GT-R ()
    ניסאן GT-R

     

    ה-GT-R הרגילות יוצעו מעתה עם צמיגי דאנלופ SP ספורט מקס GT 600, מידה 255/40 מלפנים ו-285/35 מאחור (עם חישוקי "20). זוהי מידה זהה לגלגלי הניסמו. שיווק דגמי ה-GT-R הבסיסיים - "פרימיום" ו"בלאק אדישן", יחל במהלך שנה הבאה. מחירם יעמוד על 830 אלף ו-850 אלף שקל בהתאמה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים