שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    מי צייר על הבמבה שלי?
    עטיפות הבמבה הן חלק מהתרבות הישראלית וכל ילד יודע את טעמו של החטיף. עכשיו, לראשונה, ציורי ילדים יעטרו את אריזות במבה במהלך שיווקי בו השקיעה אסם כ-4.5 מליון ש"ח

    השבוע הופתעו צרכני במבה לגלות אריזות חדשות לבמבה האהובה והמוכרת, עליהן מופיעים ציורים שצוירו על ידי ילדים מרחבי הארץ. הכל התחיל ביולי 2013. בחופשת הקיץ השיקה אסם את המשחק האינטראקטיבי "סיפורי במבה שלי". במשחק המאתגר, שנמצא באתר www.bamba.co.il מוזמנים הילדים לשחק עם התינוק של במבה ולעזור לו לעבור מכשולים ולהתגבר על אתגרים שונים באמצעות ציור. בסוף כל פרק מתקבל ציור ייחודי אשר נשלח לתחרות הציורים של במבה.

     

     (צילום: סטודיו אסם) (צילום: סטודיו אסם)
    (צילום: סטודיו אסם)

     

    במשחק השתתפו עד כה יותר מ-300,000 אלף ילדים, שציירו למעלה מ-120,000 ציורים. וועדה המורכבת מצוות מקצועי בחרה כ-30 ציורים אשר החל מהחודש מופיעים על גבי כ-2 מיליון אריזות במבה במהדורה מוגבלת. הציורים מופיעים על גבי אריזות במבה 100, 80 ו-25 גרם.

     

     (צילום: סטודיו אסם) (צילום: סטודיו אסם)
    (צילום: סטודיו אסם)

     

     

    ציירו לכם במבה

    המשחק "סיפור במבה שלי" עדיין מזמין ילדים להשתתף ולשלוח ציורים לתחרות הבאה. הציורים הזוכים יופיעו, גם הם, על אריזות במבה במהלך השנה הקרובה. 

     (צילום: סטודיו אסם) (צילום: סטודיו אסם)
    (צילום: סטודיו אסם)

     

    לדברי קרין שהין, מנהלת פעילות החטיפים באסם, "במבה היא הרבה מעבר למותג. במבה היא אייקון תרבותי חוצה גילאים, שמסמל עבור כולנו חוויות מרגשות מהילדות. המהלך הוכיח לכולנו שוב עד כמה במבה ודמות התינוק אהובים, ואפשר לנו להעניק לצרכנים חוויה מרגשת ומעורבות אמיתית, ששיאה בעיצוב אריזות במבה, החטיף הנמכר והאהוב ביותר בישראל".

     

     (צילום: סטודיו אסם) (צילום: סטודיו אסם)
    (צילום: סטודיו אסם)

     

     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים