שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    מיצובישי חשפה טנדר בשם טרייטון, בישראל ב-2015

    יצרנית הרכב היפנית מחליפה את ה-L200 ("האנטר") בטנדר חדש - "טרייטון". לישראל הוא צפוי להגיע במחצית השנייה של 2015

    מיצובישי האנטר הולך, טרייטון (Triton) בא. יצרנית הרכב היפנית חשפה טנדר חדש שיחליף את ה-L200, המשווק בישראל תחת השם האנטר ונמכר מזה קרוב לעשור.

     

     

    הרכב החדש נחשף בתאילד, וצפוי לקבל תקינה אירופית בשנה הבאה - לקראת שיווק בישראל בסביבות יולי 2015. נכון לעתה עדיין לא ידוע באילו גרסאות ישווק כאן ומה יהיה מחירן. ההאנטר משווק כיום עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 2.5 ליטר עם 136 או 178 כ"ס ותיבות ארבעה או חמישה הילוכים (ידניות ואוטומטיות). לכולן הנעה כפולה, ומחירן מתחיל מ-183 אלף שקלים.

     

     

    מיצובישי תציע את הטרייטון עם מנוע טורבו-דיזל חדש בנפח 2.4 ליטר, 181 כ"ס ו-43.8 קג"מ ב-3,500 סל"ד, שמחליף את הגרסה החזקה של ה-2.5 ומציע לטענת היפנים תצרוכת דלק טובה ב-20% מבעבר. למנוע החדש ישודכו תיבות הילוכים עם שישה יחסי העברה (ידנית) או חמישה (אוטומטית), במקום תיבות חמישה וארבעה הילוכים בהתאמה בעבר.

     

     

    לצד המנוע החדש, מיצובישי תמשיך למכור גם את מנוע ה-2.5 הישן בשתי הגרסאות הוותיקות. לבסיסית 128 כ"ס (בתאילנד), לחזקה 178 כ"ס. לשתיהן תיבה ידנית בלבד והן לא יציעו שיפור ביצועים או תצרוכת דלק. עדיין לא ידוע אם מיצובישי תוסיף תיבה אוטומטית בהמשך למנוע זה. יחידת כוח שלישית בהיצע, מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר עם 128 כ"ס, תוצע רק עם תיבה ידנית ואינה צפויה להגיע לישראל.

     

     

    הטרייטון יוצע בשלוש גרסאות מרכב - תא נוסעים בודד, תא וחצי (ארוך יותר אך עם דלת אחת בכל צד) וכפול - עם ארבע דלתות. הגרסה החשובה לנו היא כפולת ההנעה עם תא כפול, שמיצובישי מבטיחה כי תציע מרווח משופר לנוסעים. לדגם זה אורך של בין 520 ל-528 ס"מ (בהתאם לאבזור), בסיס גלגלים של 300 ס"מ, רוחב של 181.5 ס"מ וגובה של 178 ס"מ (165 בגרסת הנעה אחורית). מידות הטרייטון מייצגות צמיחה של כשני ס"מ באורך בהשוואה להאנטר, בעוד שהרוחב, הגובה ובסיס הגלגלים לא השתנו.

     

     

    הטנדר החדש של מיצובישי יוסיף להציע שלדה נפרדת והבטחה ליכולת שטח משמעותית. לרכב הנעה כפולה לא קבועה עם הילוך כוח, דיפרנציאל מוגבל החלקה (בחלק מהגרסאות), מרווח גחון של 20.5 ס"מ וזוויות גישה ונטישה של 30 ו-22 מעלות בהתאמה.

     

    מבחינת אבזור, מיצובישי תציע בין היתר כניסה ללא מפתח, מערכת מולטימדיה חדשה עם מצלמת נסיעה לאחור ובקרת אקלים. כאמור עדיין לא ברור אילו מפרטי הנעה ואבזור יגיעו לישראל, ואף לא ברור האם הרכב יאמץ את השם החדש או שביבואנית, חברת כלמוביל, יבחרו בשם אחר. פרטים נוספים על הגרסאות האירופיות שיגיעו אלינו, צפויים להתפרסם בשנה הבאה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים