שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    יונדאי i30 ו-i40 עברו מתיחת פנים. אצלנו ב-2015
    המשפחתיות של הקוריאנים עברו רענון, כולל החלפת התיבה האוטומטית ב-i30 בתיבה רובוטית חסכונית. ויש גם i20 בגרסת שלוש דלתות

    יונדאי i30 נפרדת מתיבת ההילוכים האוטומטית - לטובת תיבה רובוטית. יצרנית הרכב הקוריאנית הודיעה על מתיחת פנים למשפחתית הקומפקטית, לצד עדכון למשפחתית הגדולה i40. זאת לצד גרסה חדשה של ה-i20 עם מרכב שלוש דלתות ותחת השם המבטיח "קופה". לשוק הישראלי המכוניות צפויות להגיע כבר בשנה הבאה, יש להניח.

     

    יונדאי i30 המחודשת. שינוי קוסמטי ותיבה רובוטית ()
    יונדאי i30 המחודשת. שינוי קוסמטי ותיבה רובוטית

     

    החידוש הגדול ביותר במסגרת מתיחת הפנים, מלבד עדכוני עיצוב קלים, הוא תיבת ההילוכים. שכן יונדאי בוחרת להחליף את תיבת השישה הילוכים האוטומטית-רגילה בתיבה רובוטית עם מצמד כפול ושבעה יחסי העברה. תיבה זו תוצע משנה הבאה גם ב-i40, בעוד שה-i20 תמשיך להציע תיבת ארבעה הילוכים אוטומטית.

     

    גרסת הטורבו - 182 כ"ס ותיבה ידנית ()
    גרסת הטורבו - 182 כ"ס ותיבה ידנית

     

    התיבה הרובוטית תוצע ב-i30 בשידוך למנוע הפופולרי בישראל, ה-1.6 ליטר, שמפיק כעת 120 כ"ס ו-15.9 קג"מ ב-4,850 סל"ד (לעומת 135 כ"ס ו-16.7 קג"מ ב-4,850 סל"ד כיום). נתוני ביצועים לא פורסמו, אך יונדאי מבטיחה תצרוכת דלק ממוצעת של בין 14.7 ל-15.9 ק"מ לליטר בתנאי מעבדה ובהתאם לאבזור. זאת בהשוואה לנתון רשמי של 14.9 ק"מ לליטר בדגם המשווק אצלנו כיום.

     

    יונדאי i40 (גרסת סטיישן) ()
    יונדאי i40 (גרסת סטיישן)

     

    לצד מנוע זה תציע יונדאי שוב גרסת 1.4 ליטר עם תיבה ידנית בלבד ו-100 כ"ס, כמו גם מנועי דיזל בנפח 1.6 ליטר (110 או 136 כ"ס) עם תיבה ידנית או רובוטית כפולת-מצמד. לראשונה תהיה גם גרסה ביצועיסטית יותר, עם מנוע 1.6 ליטר מוגדש, 182 כ"ס והאצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 8.0 שניות ומהירות מרבית של 219 קמ"ש. דגם זה יוצע רק עם תיבה ידנית.

     

    יונדאי i40 (גרסת סדאן) ()
    יונדאי i40 (גרסת סדאן)

     

    ה-i30 תשווק באירופה בגרסאות שלוש או חמש דלתות האצ'בק וסטיישן. יונדאי לא מפרסמת בשלב זה את מפרט מתיחת הפנים של ה-i40, ומסתפקת בינתיים בגרסאות דיזל שאינן רלוונטיות לישראל (1.7 ליטר עם 115 או 141 כ"ס ותיבה ידנית או רובוטית כפולת מצמד).

     

    יונדאי i20 קופה ()
    יונדאי i20 קופה

     

    i20 קופה

    לצד שתי מתיחות הפנים, יונדאי מוסיפה גרסת "קופה" ל-i20, ולמעשה האצ'בק עם שלוש דלתות. לדגם מידות דומות לגרסת חמש הדלתות - אורך של 404.5 ס"מ, רוחב של 173 ס"מ, גובה של 145 ס"מ ובסיס גלגלים של 257 ס"מ. לגרסה החדשה תא מטען בנפח 336 ליטר.

     

    יונדאי i20 קופה ()
    יונדאי i20 קופה

     

    יונדאי תציע את ה-i20 קופה עם אותם מנועים כמו דגם החמש דלתות: 1.2 ליטר עם 84 כ"ס ותיבה ידנית, 1.4 ליטר עם 100 כ"ס ותיבת ארבעה הילוכים אוטומטית (או ידנית עם שישה) וגרסאות דיזל - 1.1 או 1.4 ליטר ו-75 או 90 כ"ס בהתאמה.


    פורסם לראשונה 10/12/2014 22:45

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    יונדאי i30
    יונדאי i30
    יונדאי i30
    יונדאי i30 טורבו
    יונדאי i40
    יונדאי i40
    יונדאי i40
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים