שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    דצ'יה חזרה לישראל, עם מגוון דגמים במחיר מפתה

    אולם התצוגה החדש של המותג הרומני נחשף לפני שבוע, וכעת מגיע תור מחירי הדגמים החדשים - כולם עם תיבות הילוכים ידניות בלבד. הדגם הזול בהיצע יעלה 70 אלף שקלים, היקר ביותר 130 אלף

    מותג הרכב הרומני דצ'יה חוזר לישראל, תחת כנפי היבואנית קרסו - עם ארבעה דגמים חדשים, מנועי בנזין ודיזל מוגדשים, תיבות הילוכים ידניות בלבד ותגי-מחיר אטרקטיביים. בעבר (שנות ה-80) שווק כאן המותג מספר פעמים ללא הצלחה למרות תג-מחיר נמוך יחסית, אלא שאת הדגמים המיושנים של "פעם", מחליפים הפעם מספר דגמים מעודכנים בארבע קטגוריות שונות. במהלך אירוע ההשקה הבהירו בקרסו כי השנה ייפתחו אולמות תצוגה בחיפה ובאר שבע, אשר יצטרפו לאולם הראשי שייפתח מחר (ה') בפתח תקווה.

     

    • בשורה צרכנית - דצ'יה חוזרת לישראל, בזול

     

     

     (צילום: הלל פוסק) (צילום: הלל פוסק)
    (צילום: הלל פוסק)

     

    בכוונת המותג להשיק לא רק דגמים חדשים, אלא גם סגנון רכישה חדש בשוק הרכב המקומי, לפיו רוכש הרכב יוכל להגיע לאולם התצוגה, לבחור את הדגם המתאים, לאבזר אותו, לבטח ולצאת עמו לאחר פרק זמן קצר כשהוא אחרי כל תהליכי הרישוי.

     

    דצ'יה תשווק את מרבית דגמיה בישראל עם מנועים מוגדשים - בנזין בנפח 1.2 ליטר (115 כ"ס) או דיזל בנפח 1.5 ליטר (109 כ"ס) - ותיבות הילוכים ידניות בלבד. בדגם הסופר-מיני יצטרף למבחר גם מנוע 0.9 ליטר מוגדש עם 90 כ"ס.

     

    לדברי רועי שחורי, מנהל דצ'יה ישראל, ה"סוד" הגלוי מאחורי תגי המחיר הנמוכים יחסית של המותג, מתבטא בהחלטת קונצרן רנו-ניסאן לעשות שימוש ברכיבים ותיקים המונחים על המדף, במקום לפתח בהשקעות עתק מרכיבים חדשים. בנוסף, מותג דצ'יה נשען לדבריו באופן מלא על מערכות הפיתוח, ייצור, שיווק ופרסום של הקונצרן, והעלויות אותן הוא צריך "להחזיר" באמצעות מחיר הרכב, נמוכות משמעותית מהמתחרות הישירות. שחורי מתחייב גם כי מכוניות המותג ימכרו בארץ ללא כל הנחה, בהתאם לגישה שנקבעה על-ידי היצרנית גם במדינות אחרות.

     

    הדגמים השונים

    1. דאסטר - מעוניין להשתלב  בקטגוריה הפופולרית של רכבי פנאי קטנים. הוא גדול במקצת מהמתחרים הישירים ניסאן ג'וק ופיז'ו 2008, ולכן קורץ גם לבעלי קיה ספורטאז', סובארו XV ומאזדה CX5. הוא יוצע בישראל עם מנוע ה-1.2 בנזין בשילוב הנעה קדמית ותיבת שישה הילוכים ידנית, או מנוע טורבו-דיזל ואפשרות בחירה בין הנעה קדמית לכפולה. המחיר לגרסת ההנעה הקדמית ומנוע הבנזין (עם תיבה ידנית כזכור) יהיה 90 אלף שקל ברמת האבזור-גימור הבסיסית, ועד 130 אלף שקלים לגרסה עם מנוע דיזל, הנעה כפולה ורמת גימור הגבוהה מהשלוש המוצעות.

     

    דאסטר (צילום: הלל פוסק) (צילום: הלל פוסק)
    דאסטר(צילום: הלל פוסק)

     

    2. לודג'י - ישתלב בקטגוריית המיניוואנים עם שבעה מקומות ישיבה. ממדיו מקבילים פחות או יותר לאלה של מיניוואנים קומפקטיים מודרנים, ואף הוא ניתן לרכישה עם מנוע בנזין או דיזל. המחיר: 100 אלף שקלים לבנזין, 115 אלף שקלים לדיזל.  לדברי שחורי, הלודג'י הוא כנראה הדגם האטרקטיבי ביותר של המותג מבחינת עלות-תועלת, שכן הוא מציע חסכון ישיר של עשרות אלפי שקלים מול דגמים מתחרים.

     

    סנדרו סטפ ווי (צילום: הלל פוסק) (צילום: הלל פוסק)
    סנדרו סטפ ווי(צילום: הלל פוסק)

     

    3. סנדרו סטפ ווי - הדגם הזול ביותר בארסנל העדכני של דצ'יה ישווק כגרסת קרוסאובר למכונית סופר-מיני עם חמש דלתות, המתחרה בקטגוריה שכוללת גם את פורד פיאסטה ויונדאי i20. הסאנדרו מצויד במנוע 0.9 ליטר מוגדש, ומחירו יהיה 70 אלף שקלים.

     

    דצ'יה דוקר (צילום: הלל פוסק) (צילום: הלל פוסק)
    דצ'יה דוקר(צילום: הלל פוסק)
     

     

    4. דוקר - מסחרית קטנה עם שתתחרה עם מגוון מכובד של דגמים מבית רנו, פיאט, סיטרואן, פיז'ו, פורד ואחרות. תג המחיר כאן אמור להיות מעניין במיוחד, שכן גרסת ה-1.2 ליטר תעלה 95 אלף שקלים. שתי גרסאות הגימור של מנועי הדיזל  יעלו 108 ו-114 אלף שקלים בהתאם לרמה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    צילום: הלל פוסק
    אולם התצוגה - שיטת שיווק חדשה
    צילום: הלל פוסק
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים