שתף קטע נבחר

אז איך המחליפה של ג'ואן ריברס?

לאן נעלם ההומור, לאיפה הלך ג'ורג', ולמה כולם כל כך נחמדים? המעצב(נ)ת צפתה במהדורה המחודשת של "משטרת האופנה", והיא ממש לא מרוצה. קתי גריפין לא הצליחה להיכנס לעקבים הגבוהים שהשאירה ג'ואן ריברס

אחרי חודשים של אבל, החליטה המעצב(נ)ת להסיר את ההינומה השחורה ולצפות בטלוויזיה, והחזרה של "משטרת האופנה" לערוץ E! בשישי – פוסט מותה של המושלת ביד רמה ג'ואן ריברס ז"ל - היתה הזדמנות מצוינת. או לפחות זה מה שהמעצב(נ)ת חשבה.

 

אם לתת את הדין כבר עכשיו, הרי ש"משטרת האופנה" במהדורתה המחודשת ובניצוחה של קתי גריפין, רק גרמה למעצב(נ)ת להתכווץ בכאב ולהתגעגע עוד יותר לפה ג'ורה של המנטורית שלה.

 

היא בטח מתהפכת בארון הבגדים שבו היא קבורה, ולא כי שכחו לארוז איתה את המנולו בלניק שלה, אלא בגלל הג'ינג'ית חסרת עמוד השדרה שהשתלטה על הממלכה שלה, שמתפרקת מהר יותר מהבוטוקס בפניה של ניקול קידמן.

 

משטרת האופנה המחודשת. מנומסים מדי ()
משטרת האופנה המחודשת. מנומסים מדי
 

מילא העיצוב החדש, שהזכיר למעצב(נ)ת מסיבה גרועה משנות ה-90 עם כל הצבעים הפסיכודאליים וההבהובים שמעודדים התפרצות שמובילה ליצירת שמלות מזוויעות כמו זו של קלייר דיינס בגלובוס האחרון. אבל לאן נעלם ההומור העוקץ, מה פתאום כולם נחמדים, ומתי, לכל הרוחות, התחילו לתת שם מחמאות לכל אחד - וגרוע מזה, להסכים על כל דבר?!

 

הכל היה כל כך מנומס, אפילו הבדיחות על הטוטה של זו ועל החזה של ההיא היו מתוזמנות בדיוק, מוכתבות על פי הנוסחה המוצלחת שהמציאה ריברס. כנראה היא היתה התבלין ה(לא כל כך) סודי, אחרת אין שום הסבר למנה חסרת הטעם שהוגשה אחרי חימום יתר במיקרוגל, ולו רק כדי שלקלי אוסבורן תהיה עבודה, וג'וליאנה רנסיק תוכל להשתלט על עוד שעה של טלוויזיה בערוץ E!.

 

אפילו השמלות המוצלחות ביותר לא הצליחו להעלות חיוך על פניה של המעצב(נ)ת בשל חבורת החרפה שישבה והעבירה ביקורת ממש לא בונה על הסלבס שכל כך התאמצו כדי שמישהו יפתח עליהן את הפה.

 

קתי גריפין מקריאה עוד שורה מהטלפרומפטר ()
קתי גריפין מקריאה עוד שורה מהטלפרומפטר
 

הבדיחות הסקסיסטיות רוויות ההתבטאויות הלא הולמות, שהיו אחד מסמליה של ריברס, עברו הסבה והפכו לעוד שורה שקוראים מהטלפרומפטר - שהיה לחברה הטוב ביותר של גריפין. זו אפילו לא הסתכלה לכיוון הפאנל שלה כשהציגה אותם, היא לא הסירה לרגע את המבט ממה שהכתיבו לה להקריא. זה היה שקוף כמו ששקוף שקירה נייטלי לא יודעת להתלבש.

 

אצל ריברס הכל היה נראה טבעי, כן - אפילו הניתוחים שהקפיאו את פניה. אצל גריפין הכל מאולץ ונעשה בלי שום אלתור. אפילו ההתייחסויות הכאילו מתובלות בארסיות היו כל כך יבשות, שריברס בטוח היתה משווה אותן למצב הנרתיקי של כמה כוכבות שעברו את הגיל שבו זה מתחיל.

 

ג'ואן ריברס. מנטורית (צילום: ערוץ !E ) (צילום: ערוץ !E )
ג'ואן ריברס. מנטורית(צילום: ערוץ !E )
 

גם הפאנל המחודש של רנסיק, אוסבורן והבחור החדש שאין סיכוי שהמעצב(נ)ת תזכור איך קוראים לו מרוב שהוא כל כך נשכח, לא הצליח להחזיר את

שמחת החיים. למעט חילופי דברים קלילים בין רנסיק לאוסבורן - שהתרחשו אולי ברגע שבו הן שכחו שריברס כבר לא שם, ואולי סתם כי המים שלהן חוזקו בוודקה - הכל היה עלוב ועצוב.

 

אפילו ג'ורג' עם הצחוק המעצבן שלו היה חסר. למרות חילוקי הדעות בינו לבין המעצב(נ)ת, היא מוכנה להודות שהוא לפחות הבין באופנה. אולי הוא עוד חזור בתמורה לסכום נאה וגבוה, אם מישהו שם בהפקה ישכיל להבין שהמצב כרגע גרוע יותר מתמונות עירום של מיילי סיירוס.

 

אין ספק שקתי גריפין יכולה להיות אישה בוטה ומצחיקה, אבל לא כשחונקים אותה בבגדי מעצבים ומושיבים אותה על כסא. היא צריכה חופש להשתולל, בלי מעצורים וברקסים. הג'ינג'ית לא מגיעה לקרסוליה של ריברס, ואת המעצב(נ)ת זה לא מצחיק בכלל, רק גורם לה להיות רעה יותר. כנראה תקופת האבל עדיין לא הסתיימה.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ערוץ !E
קתי גריפין וג'ואן ריברס. געגועים
צילום: ערוץ !E
לאתר ההטבות
מומלצים