שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    פורשה קאיימן GT4 - מהכביש למסלול

    גרסה חדשה לקאיימן, תחבר את מכונית הספורט למסלול באמצעות תוספת כוח, שיפורים אווירודינמיים ומרכב מונמך. והביצועים?

    פורשה מוסיפה גרסה חדשה לקאיימן, מכונית הספורט הדו-מושבית בעלת המנוע המרכזי. קוראים לה GT4, וכפי ששמה מרמז היא החוליה המקשרת בין דגמי המירוץ של פורשה, המתחרים בליגת ה-GT4, לבין דגמי הכביש הסדרתיים. 

     

     

     

    המכונית החדשה מיועדת למי שרוצה את חווית הנהיגה האולטימטיבית לכביש, ואפשרות לנהיגה על מסלול בלי צורך בהתאמות. לצורך כך היא מציעה מערך מתלים משודרג עם הנמכה של 30 מ"מ, שורה של שינויי עיצוב שכולם לטובת שיפור כושר ההצמדה והיעילות האווירודינמית ואופציה לבלמים קרמיים בעלי עמידות גבוהה יותר לעומס. כל אלו איפשרו למכונית לרשום זמן הקפה מרשים בנורבורגרינג נורדשלייפה - 7 דקות ו-40 שניות.

     

     

    הקאיימן GT4 מצוידת בגרסה של מנוע ה-3.8 ליטר, בוקסר שישה צילינדרים של ה-911 קאררה S. ב-GT4 הוא מפיק 385 כ"ס, ומשודך באופן חריג לתיבת שישה הילוכים ידנית - בלי אפשרות לתיבה רובוטית כפולת מצמד שהפכה לתקנית בחלק מדגמי פורשה (אפילו ב-911 GT3 הסופר-ספורטיבית). ביחד הם מאיצים את מכונית הספורט מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.4 שניות, ולמהירות מרבית של 295 קמ"ש. תצרוכת הדלק? לא ממש חשובה, אבל מכיוון ששאלתם נספר כי פורשה נוקבת בנתון של 9.7 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה.

     

     

    הגרסה החדשה של הקאיימן תוצג בתערוכת ז'נבה הקרובה (15-5 במרס), ומיד לאחר מכן יחל שיווקה באירופה - במחיר שיעמוד בגרמניה על 85,779 יורו כולל מסים (כ-383 אלף שקלים). נכון לעתה עדיין לא ידוע מתי תגיע לישראל, ומה יהיה מחירה.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים