שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    הפרסומות הסקסיסטיות: "הצופים הם קורבנות"
    ארגון ויצו, שיזם את קמפיין "מצעד הקלון" החושף את הפרסומת הפוגענית ביותר, יפרסם מחר את "הזוכה המפוקפק" בתואר. יו"ר ויצו ישראל, גילה אושרת, הגיעה לאולפן ynet כדי לספר על הפרסומות וטוענת: "אנחנו הופכים לשוביניסיטיים יותר"

    מחר יפרסם ויצו את "הזוכה" במצעד הקלון של הפרסומת השוביניסטית ביותר לשנת 2014. כזכור, במסגרת הקמפיין לציון יום האישה הבינלאומי, שמתקיים זו השנה השביעית ברציפות, מדורגות הפרסומות הפוגעניות ביותר על ידי וועדת שיפוט מקצועית. לרגל המצעד, אירחנו את יו"ר ויצו ישראל באולפן. צפו בדיון באולפן ynet: 

    צילום: אבי חי, אורי דוידוביץ

    צילום: אבי חי, אורי דוידוביץ

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    כתבות נוספות בערוץ המדיה

    רוצים לדבר עם עורכי וכתבי ynet? כיתבו לנו בטוויטר

     

    גילה אשרת, יו"ר ויצו ישראל, שיזמה את "מצעד הקלון", טוענת כי אנחנו נהיים יותר ויותר שובינסטיים. "הפרסומות משפיעות על המציאות וכשהן מצמצמות את גוף האישה לאידיאל יופי שלא ניתן להשגה, אנחנו לא יכולים להקל בזה ראש. כאשר ילדים ובני נוער צופים בדברים האלה ואלו המסרים שמעבירים להם - הם לעולם לא יגדלו לתוך חברה שוויונית ומכבדת".

     

    אושרת מותחת ביקורת על פרסומת של קפה טורקי שבה מוצגים סטריאוטיפים של גבר חזק ואישה חלשה ולכל אחד יש את התפקידים המגדריים שהחברה כיוונה אותו אליהם ועל הפרסומות שבהן מככבת בר רפאלי. "הפרסומות הללו מקטינות את יכולותיה של האישה. המניעים של בר רפאלי ושל המפרסמים הם מניעים כלכליים, ואילו אנחנו מגיעים מתוך מניעים ערכיים - רצון לייצר חברה שוויונית וטובה. הקורבן במקרים האלו הם הצופים וגם הדוגמניות שמוצגות בפרסומות. בר רפאלי קורבן, היא עושה זאת ממניעים כלכליים".

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים