שתף קטע נבחר
 

דוקאטי מולטיסטרדה החדש - החל מ-157 אלף שקלים

אופנוע ההרפתקה-תיור יציע מעתה נוחות משופרת, אבזור עשיר יותר ומערכות מתוחכמות האמורות לאפשר גם תצרוכת דלק נמוכה מבעבר

יבואנית אופנועי דוקאטי לישראל, חברת ליגל, מתחילה בשיווק גרסתו העדכנית של המולטיסטרדה, אופנוע ההרפתקה-ספורט-תיור של היצרנית מאיטליה. הדגם המצליח שמשווק בארץ כבר מספר שנים, נמכר לדברי דוקאטי במספרים נאים בעולם - כ-35 אלף יחידות מאז הושק. מחירו יעמוד מעתה על 157 אלף שקלים לגרסת הבסיס, ו-177 (אדום) או 179 אלף שקלים (לבן) לגרסת ה-S המאובזרת יותר.

 

 

מנוע ה-1.2 ליטר מציע מעתה הספק מרבי של 160 כ"ס (תוספת של 10 כ"ס לגרסה הקודמת), בין היתר תודות למערכת תזמון שסתומים מתקדמת. נתון המומנט המרבי צמח מ-12.7 קג"מ ל-13.9, עם שיפור רשמי של 8% בממוצע בתצרוכת הדלק.

 

המולטיסטראדה עושה עדיין שימוש בשלדת צינורות שעברה שינויים קלים. בסיס הגלגלים עומד על 1,529 מ"מ, גובה המושב (המתכוונן) ניתן לבחירה בין 845 ל-825 מ"מ. דוקאטי מציידת את האופנוע גם כעת במערכת בלימה מבית ברמבו, הכוללת ABS דור-אחרון עם יכולת מניעת נעילת גלגלים גם תוך כדי הטיה. יש שינויי עיצוב בחזית ולוח המחוונים מעודכן ומציע יותר מידע מבעבר, כולל מערכת מולטימדיה המאפשרת שימוש בטלפון הנייד באמצעות בלוטות'.

 

דוקאטי ממשיכה להציע מספר מצבי רכיבה - ספורט, תיור, עירוני ואנדורו - מכוילים מראש לבחירת הרוכב, האחראים על שינוי אופי פעולת המנוע, המתלים, ABS, ESC ובקרת הזדקרות (ווילי). כמו בכל דגמי המולטיסטרדה ששווקו עד היום, שלל מערכות מתקדמות יסייעו לרוכב. החל מבקרת אחיזה עם לא פחות משמונה מצבים מכוילים מראש - החל ממניעת החלקה מלאה ועד התערבות מינימלית בעת החלקת צמיג אחורי. ה-ABS מציעה אף היא שלושה מצבי כיול, יש מערכת בקרת שיוט ובגרסת S מצויד המולטיסטרדה גם במתלים המתאימים עצמם לדרך ואופי הרכיבה.  

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים