שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    שברולט קמארו חדשה - בדרך גם לישראל
    חדשות טובות לחובבי מכונית הספורט האמריקאית: UMI הודיעה כי תשווק את הדור השישי שנחשף בסוף השבוע גם בישראל מתחילת שנה הבאה

    שברולט חשפה קמארו חדשה - ולראשונה היא תגיע בייבוא סדיר לישראל. ביבואנית המותג, חברת UMI, מתכננים להתחיל בשיווק של הדור השישי בתחילת שנה הבאה, חודשים ספורים לאחר שהמתחרה העיקרית שלה, פורד מוסטנג, תנחת בישראל אף היא בשיווק סדיר. זו הייתה אמורה לנחות כאן עוד בינואר השנה, אך שיווקה נדחה לסביבות יולי-אוגוסט 2015. 

     

    שברולט קמארו החדשה

    שברולט קמארו החדשה

    סגורסגור

    שליחה לחבר

     הקלידו את הקוד המוצג
    תמונה חדשה

    שלח
    הסרטון נשלח לחברך

    סגורסגור

    הטמעת הסרטון באתר שלך

     קוד להטמעה:

     

    מכוניות הספורט האמריקאיות, שנחשבות לזולות יחסית במולדתן (לשתיהן תג-מחיר התחלתי של פחות מ-24 אלף דולר, כ-91 אלף שקל), לא שווקו עד כה בישראל (למעט ניסיון קצר מאוד לשיווק המוסטנג). הסיבה העיקרית לכך הייתה בעיית תקינה, שנפתרה כעת כאשר שתיהן הותאמו באופן מלא לתקינה האירופית ומשווקות גם שם באופן סדיר.

     


     

    הקמארו החדשה היא דור שישי לדגם האיקוני של שברולט, והיא ממשיכה את עיצוב הרטרו של הדור הקודם. יש כעת קווים מעט חדים יותר ופנסים צרים יותר מלפנים ומאחור. גם תא הנוסעים חדש, ויציע בין היתר שני מסכי "8 לשליטה במערכות הרכב ולמערכת המולטימדיה (השני בתוספת תשלום).

     

    המכונית החדשה קלה מקודמתה בכ-90 ק"ג, בין היתר תודות לשימוש באלומיניום במקום ברזל ברכיבי מרכב שונים. היא גם קטנה מבעבר - עם אורך כולל של 478 ס"מ (6-), רוחב של 190 ס"מ (2-), גובה של 135 ס"מ (2-) ובסיס גלגלים שקטן ב-4 ס"מ (281). כל זאת בין היתר כדי להתאימה לשוק האירופי, שם שברולט תתמקד בה ובקורבט לאחר שמרבית מכוניות המותג עזבו את השוק.

     

     

    לקמארו יש כעת מתלה קדמי מסוג מקפרסון, ומאחור מתלים נפרדים עם חמישה חיבורים. ניתן יהיה להזמין את הגרסה הבכירה, ה-SS, עם מתלים אדפטיביים שכוללים מצבי כיול לבחירה. לכל הגרסאות היגוי חשמלי והנעה אחורית.

     

    חידוש נוסף הוא מנוע ארבעה צילינדרים, בדומה למוסטנג. כאן הנפח עומד על 2.0 ליטר, וההספק על 275 כ"ס בסיוע מגדש טורבו. שברולט מעריכה כי גרסה זו תאיץ מעמידה ל-97 קמ"ש (60 מייל לשעה) ב"פחות מ-6 שניות". למנוע זה גם יותר מומנט מיחידת ה-V6 הגדולה יותר (3.6 ליטר), שמציעה 335 כ"ס אך רק 39.2 קג"מ, לעומת 40.8 בדגם הטורבו.

     

     

    בפסגת ההיצע ישכון עדיין מנוע V8 עתיר נפח - 6.2 ליטר. דגם זה, שמכונה SS, יציע 455 כ"ס ו-62.9 קג"מ. את שלוש הגרסאות ניתן להזמין עם תיבת שישה הילוכים ידנית או שמונה הילוכים אוטומטית. נתוני ביצועים ותצרוכת דלק לא פורסמו.

     

    עוד נמסר כי דגם ה-2.0 ליטר יציע תוספת רעש מהרמקולים, כדי לכפר על היעדר הצילינדרים. גרסאות ה-V6 וה-V8 יזכו במקום לתגבור מלאכותי של רעשי מנוע ופליטה, באמצעות שסתומי פליטה נשלטים אלקטרונית (לצמצום או הגברת רמת הרעש).

     

    הקמארו החדשה צפויה לנחות בישראל לקראת תחילת 2016, כך נמסר מחברת UMI. נכון לעתה לא פורסם מחירון הדגם. בהקשר זה אין ספק כי ביבואנית ממתינים בקוצר רוח להשקת המוסטנג בישראל בעוד כחודשיים, שתשפיע גם על תמחור מתחרתה הישירה.

     

     

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים