שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות

    מאלימות נגד נשים אי אפשר להתעלם

    קמפיין של ynet למלחמה באלימות נגד נשים זכה בפרס יוקרתי בתחרות קקטוס הזהב 2015

    ביום חמישי האחרון התקיים אירוע הגמר של תחרות היצירתיות של עולם הפרסום בישראל, תחרות "קקטוס הזהב 2015" היוקרתית. לגמר עלה בין היתר גם הקמפיין של ynet בשיתוף עם משרד הפרסום טוויסטד, לרגל היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים (שחל ב-25.11). הקמפיין זכה בפסלון כסף - הפרס החשוב ביותר שחולק בקטגוריית הדיגיטל-מובייל באותו אירוע.

     

    אלימות נגד נשים היא אחת התופעות הנפוצות והכואבות ביותר בעולם, וגם בישראל. עפ"י נתונים שפורסמו בשנה שעברה, מעל 200,000 נשים בישראל סובלות מאלימות בתוך המשפחה. תופעה בעייתית נוספת שמגיעה יחד עם האלימות כלפי נשים, היא ההתעלמות. של הציבור ושל המדינה.

     

    במסגרת הקמפיין, עלו לאפליקציית ynet מעברונים סלולריים המציגים את תופעת האלימות נגד נשים, תופעה כואבת שלצערנו היא אחת הנפוצות בעולם, וגם בישראל. המעברון הציג נתון סטטיסטי לגבי אלימות כנגד נשים בארץ והפנה ללינק לכתבה בנושא

     

    אבל ההפתעה האמיתית של הקמפיין חיכתה דווקא לגולשים שבחרו להתעלם מהמעברון וניסו לסגור אותו. גולש שלחץ על כפתור "התעלם" שהוצב בחלקו העליון של המעברון, זכה להפתעה לא נעימה: התמונה של האישה במעברון הפכה בין רגע לסרטון וידאו של כמה שניות בו האלימות כלפיה מסלימה והיא חוטפת שתי סטירות לחי מזעזעות.

     

    מיד לאחר מכן עלה המסר של הקמפיין: "התעלמת? אתה חלק מהבעיה!". לצפייה בסרט המחשה של המהלך – לחצו. המהלך זכה לבאזז גדול, הגיע לגולשים רבים ויצר דיבור גם מחוץ לגבולות הרשת.

     

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מומלצים